خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با ایلنا:

جوانان را باید برای همکاری با سازمان‌ها و دستگاه‌ها ترغیب کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۵

" حرف بدون عمل "هیچ تاثیری در حل مشکلات جوانان ندارد/باید شرایط را برای ازدواج‌های آگاهانه و پایدار فراهم کنیم/وزارتخانه‌های متولی امر اشتغال زمینه‌های لازم جهت اشتغال جوانان را افزایش دهند.

ایلنا: وزیر ورزش و جوانان گفت: همان طور که قانون همه دستگاه‌ها را موظف کرده است تا در تسهیل و رفع نیازهای جوانان همکاری و تلاش کنند باید جوانان را برای همکاری با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها ترغیب کنیم تا به میدان بیایند و بتوانند ایفای نقش کنند.

محمد عباسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با عملکرد وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه با تاسیس این وزارت خانه توجه بیشتری به مسائل و مشکلات جوانان از جمله ازدواج، مسکن، ازدواج و اشتغال می‌شود که البته همه دستگاه‌ها باید در این زمینه کوشا باشند.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با اقدامات مهم این وزارتخانه تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم جهت رفع مشکلات جوانان، معطوف کردن نظرات اجتماعی، امکانات اجتماعی به جوانان است و " حرف بدون عمل "هیچ تاثیری در حل مشکلات جوانان ندارد.

وی در رابطه با راه حل رفع ازدواجهای ناموفق و گسترش ازدواج پایدار در بین جوانان تصریح کرد: باید شرایط را برای ازدواجهای آگاهانه و پایدار فراهم کنیم لذا باید در این زمینه فرهنگ سازی را در جامعه و بویژه در رسانه رواج بدهیم که البته مشاوره‌های مناسب قبل از ازدواج هم بسیار موثر است.

عباسی در رابطه با تحصیلات و معضل بیکاری پس از تحصیل خاطر نشان کرد: تحصیلات جوانان بویژه آموزشهای عالی باید کاربردی باشد تا بتواند ایجاد اشتغال کرده و به یک زندگی پایدار کمک کند، آموزش‌ها هر چه کاربردی‌تر و آگاهانه‌تر باشد تاثیر بیشتری در زندگی جوانان دارد.

وی در رابطه با همکاری وزارت ورزش و جوانان با سایر دستگاه‌ها در زمینه اشتغال جوانان، افزود:‌‌ همان طور که قانون همه دستگاه‌ها را موظف کرده است تا در تسهیل و رفع نیازهای جوانان همکاری و تلاش کنند باید جوانان را با همکاری سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها ترغیب کنیم تا به میدان بیایند و بتوانند ایفای نقش کنند و وزارت ورزش و جوانان در این چند هفته اخیر هم در دولت و هم در سایر مراکز این موضوع مهم را یادآوری کرده است.

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با آموزش‌های کاربردی جوانان جهت اشتغال تصریح کرد: این موضوع مربوط به دستگاه‌هایی است که موضوع اشتغال را پیگیری می‌کنند و باید در شورای عالی و با حضور وزیر مربوطه توصیه‌های لازم را داشته باشند تا زمینه‌های لازم جهت اشتغال جوانان را افزایش بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز