خبرگزاری کار ایران

حمایت اعضای شورای شهر از محمدعلی نجفی

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۲۲

آقای نجفی فردی است که به خوبی درمواقع حساس تصمیم‌گیری می‌کرد و همواره دغدغه آموزش و پرورش را در مدیریت شهری داشت و همواره خیر و صلاح مردم را اولویت خود قرار می‌داد.

ایلنا: چند تن از اعضای شورای شهر تهران براساس تجربه همکاریشان با محمدعلی نجفی وی را به عنوان وزیر پیشنهادی موثر در آموزش و پرورش دانستند و از مجلس خواستند تا با رای اعتماد به وی از ظرفیت، ‌توانمندی و تجربیات نجفی در آموزش و پرورش به خوبی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چهارتن از اعضای شورای شهر تهران امروز در جمع خبرنگاران حاضر شده‌اند و درباره محمدعلی نجفی وزیر پیشنهادی دولت اعتدال و امید، توضحاتی را ارائه کردند.

رسول خادم رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر حضور ایشان در این کمیسیون شورا را فرصت بزرگی برای شورا دانست و افزود: نوع نگرش وی به مسائل مدیریتی ویژه بود و همواره مسائل آموزش و پرورش را در مصوبات شورا با دغدغه پی گیری می‌کرد به طوری که تلاش وی کمک کرد تا بودجه مناسبی به عنوان کمک به آموزش و پرورش تصویب شود.

وی ادامه داد: امیدوارم با‌ شناختی که آقای نجفی از مسائل مدیریت شهری به دست آورده است پس از رای اعتماد مجلسیان، بتواند تعامل مناسبی میان آموزش و پرورش کل و شهرداری‌ها در کشور ایجاد کند.

حمزه شکیب رئیس کمیسیون عمران و توسعه شورای شهر نیز در ارتباط با محمدعلی نجفی گفت: با اینکه خط مشی سیاسی من با وی دو جناح متفاوت است اما در این مدت شاهد آن بودم که چگونه برای آموزش و پرورش تلاش می‌کرد. مصوباتی که برای این نهاد بود با جدیت پی گیری و سعی می‌کرد مشکلاتی آموزشی را که در مدیریت شهری می‌توانست آن را حل کند را به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه آقای نجفی، وی گزینه مناسبی برای وزارت آموزش و پرورش است و امیدوارم نمایندگان مردم در مجلس انتخاب شایسته‌ای داشته باشند چرا که نجفی در طول این چند سال نشان داد که همواره کار کار‌شناسی را اولویت کار خود قرار می‌دهد و قطعا نگاه ویژه وی به آموزش و پرورش می‌تواند در ارتقا جایگاه آموزشی موثر باشد.

شکیب ادامه داد: محمدعلی نجفی تجربه زیادی را در مدیریت شهری، وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش و سازمان مدیریت برنامه و بودجه داشته است.

وی همچنین در بحث نرم افزاری و سخت افزاری نیز مدیر شایسته‌ای است و می‌تواند خلاء‌های موجود را در حوزه آموزش و پرورش به خوبی پرکند.

شکیب با اشاره به اینکه در ارتباطی که با معلمان شهر تهران و شهرستان‌ها داشتم از مدیریت وی در آموزش و پرورش به نیکی یاد می‌شود اگرچه هم اکنون مسائل سیاسی برای وی در مجلس باز شده است که موسوم به دوران فتنه است اما باید بگویم که وی با تدبیر و هوشمندانه این دوره را سپری کرد و او به نظام و ولایت فقیه پایبند بود.

در ادامه حبیب کاشانی دیگر عضو شورای شهر با بیان اینکه آقای نجفی با بچه‌های آسیب پذیر جنوب شهر آشنا است گفت: من موافق نبودم ایشان وزیر دولت روحانی شود چرا که توانایی‌های ایشان را در حد معاون اولی می‌دیدم و حال اینکه وی این مسئولیت خطیر را قبول کرده است امیدوارم دوستان من در مجلسیان با رای اعتماد به وی این فرصت را برای محمدعلی نجفی در وزارت آموزش و پرورش فراهم کند.

وی با بیان اینکه حضور من در این جمع با توجه به خط مشی سیاسی‌ام به دلیل باورم به وی بوده است که به آن اعتقاد دارم گفت: اگر در این جلسه حضور دارم به دلیل نان قرض دادن به آقای نجفی نیست من به دنبال پست در دولت نیستم چراکه مردم من را نماینده خود در شورای شهر کرده‌اند اما از آنجا که در شش سال اخیر در معیت ایشان بوده‌ام و در صحن همواره در کنار یکدیگر می‌نشستیم می‌گویم که وی فرد شایسته‌ای است.

کاشانی با بیان اینکه از هیچ خدمتی به دولت روحانی دریغ نخواهیم کرد گفت: اهل غلو نیستم اما آقای نجفی فردی است که به خوبی درمواقع حساس تصمیم‌گیری می‌کرد و همواره دغدغه آموزش و پرورش را در مدیریت شهری داشت و همواره خیر و صلاح مردم را اولویت خود قرار می‌داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز