خبرگزاری کار ایران

هروی به ایلنا خبر داد؛

ارجاع طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به صحن علنی

asdasd

اعضای کمیسیون تحقیقات در نظر دارند در هفته بعد از سازمان جهاد دانشگاهی و پژوهشگاه رویان نیز بازدید به عمل آورند و اگر زمان اجازه داد از برخی از مناطق آموزش و پروش استان تهران نیز بازدید کنند.

ایلنا: نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش و تحقیقات به مرحله نهایی رسیده است گفت: اعضای کمیسیون طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را برای رای نهایی به صحن ارجاع داده‌اند.

جواد هروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با برنامه‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات در هفته بعد از تعطیلات مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات چند برنامه را در دستور کار دارد که از جمله این برنامه‌ها می‌توان حضور وزیر علوم به کمیسیون را مطرح کرد.

وی افزود: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در نظر دارند از وزیر علوم در رابطه با نقشه جامع علمی کشور و از نظر کیفی این نقشه سوالاتی را از وزیر علوم دارند که قرار است هفته آینده در این زمینه از وزیر سوالاتی را بپرسند.

نماینده قائنات در خانه ملت تصریح کرد: پیرامون بازدید هفته گذشته کمیسیون از سایت نطنز در هفته بعد از تعطیلات مجلس شورای اسلامی اعضا سایت انرژی اتمی نطنز در کمیسیون حاضر خواهند شد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: در هفته آینده اعضای کمیسیون در نظر دارند از چند استان کشور بازدید به عمل آورند که از جمله این استان‌ها می‌توان خراسان رضوی و قم را نامبرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: اعضای کمیسیون تحقیقات در نظر دارند در هفته بعد از سازمان جهاد دانشگاهی و پژوهشگاه رویان نیز بازدید به عمل آورند و اگر زمان اجازه داد از برخی از مناطق آموزش و پروش استان تهران نیز بازدید کنند.

نماینده قائنات در خانه ملت گفت: در هفته بعد از تعطیلات دو تن از نمایندگان سوال از وزیر آموزش و پرورش مطرح کرده‌اند که قرار است وزیر با حضور در کمیسیون به سوالات این دو نماینده پاسخ دهد.

وی با بیان این مطلب که طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش و تحقیقات به مرحله نهایی رسیده است گفت: اعضا کمیسیون طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را برای رای نهایی به صحن ارجاع داده‌اند.

هروی خاطرنشان کرد: من خود به دلیل اینکه طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد یک بحث سیاسی است مخالف این طرح بوده‌ام اما با ارائه دیدگاههای دیگر نمایندگان این طرح به صحن ارجاع داده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز