خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در غرفه ایلنا؛

اجرای تحولات توسط آموزش و پرورش خوش پایان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۳۰

قطعا نظام آموزشی ۳- ۳- ۶ ایرداتی دارد که باید در حین اجرا آن را اصلاح کرد و اگر در اصلاح این امور دقت کافی نداشته باشیم نمی‌توان به افق آن امیدوار بود.

ایلنا: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آموزش و پرورش در اجرای تحولات آغاز کننده خوبی است اما خوش پایان نیست امیدوارم طرح ۳- ۳- ۶ خوش پایان باشد.

قاسم جعفری با حضور در غرفه خبرگزاری ایلنا در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با بیان اینکه نظام آموزشی به تغییر نیاز داشت، افزود: سند تحول بنیادین نظام آموزشی امری بود که نسبت به اجرای آن تاخیر داشتیم و باید پیش از این صورت می‌گرفت.

وی با اشاره به اینکه نظام آموزشی ۳- ۳- ۶ بخشی از تحول بنیادی نظام آموزشی است، تصریح کرد: اگر می‌خواهیم در این نظام آموزشی به موفقیت دست یابیم باید تاکید رهبری، یعنی اجرای بند بند این سند را در دستور کار قرار دهیم در غیر اینصورت آینده‌ای روشن در انتظار سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیست و نتیجه‌ای نخواهد داشت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به اینکه اصولا ما در آغاز کاری خوب عمل می‌کنیم، گفت: خوشبختانه ما در آغاز هر تحولی به خوبی گام می‌برداریم اما پایان بخش مناسبی برای تحولات نداریم اگرچه من امیدوارم آموزش و پروش پایان بخش مناسبی برای این سند تحول بنیادین خود داشته باشد.

جعفری با اشاره به استفاده از تکنولوژی در نظام آموزشی، افزود: هم اکنون در نظام آموزشی از تکنولوژی بهره کافی برده می‌شود و قطعا با تغییرات نظام آموزشی می‌توان آینده خوبی را ترسیم کرد این سند به ما کمک می‌کند تا دانش آموزان اطلاعات کاربردی بیشتری داشته باشند

وی تاکید کرد: قطعا نظام آموزشی۳- ۳- ۶ ایرداتی دارد که باید در حین اجرا آن را اصلاح کرد و اگر در اصلاح این امور دقت کافی نداشته باشیم نمی‌توان به افق آن امیدوار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز