خبرگزاری کار ایران

کمک ۵۰۰ میلیونی ملک زاده به راهنمایان گردشگری/ بیمه تکمیلی راهنمایان گردشگری کلید خورد

کد خبر : ۴۹۴۹۰

راهنمایان گردشگری می‌توانند در توسعه گردشگری داخلی و خارجی موثر باشند و باید قدر این خادمین گردشگری کشور را باید بدانیم/ رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور ضمن تقدیر از محمد شریفی ریاست سابق کاخ موزه گلستان، زینب فیروزی را به عنوان ریاست جدید کاخ موزه معرفی کرد.

ایلنا: رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور به جامعه راهنمایان کشور ۴۰۰ میلیون جهت تهیه مکانی برای جامعه راهنمایان گردشگری و ۱۰۰ میلیون برای دوره‌های آموزش تخصصی راهنمایی تور کمک کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شریف ملک‌زاده رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در مراسم ششمین گردهمایی روز جهانی راهنمایان گردشگری و رونمایی از ۳۰ قرآن نفیس خطی در کاخ گلستان، گفت: راهنمایان گردشگری می‌توانند در توسعه گردشگری داخلی و خارجی موثر باشند و باید قدر این خادمین گردشگری کشور را باید بدانیم.

وی افزود: بیمه تکمیلی راهنمایان گردشگری از امروز کلید می‌خورد و مشکل آن‌ها در این زمینه برطرف خواهد شد.

ملک‌زاده تصریح کرد: ۴۰۰ میلیون تا ۲۴ ساعت دیگر در اختیار راهنمایان تور برای رهن مکانی برای فعالیتشان داده می‌شود تا زمانیکه بتوانند محلی را برای فعالیت دائمیشان را تهیه کنند.

وی ادامه داد: ۱۰۰ میلیون تومان نیز برای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای راهنمایان گردشگری در نظر گرفته شده است.

معاون رییس جمهور بیان کرد: باید نگاه ویژه‌ای به تخصصی کردن راهنمایان گردشگری شود که راهنمایان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مدارک تخصصی را دریافت می‌کنند؛ دعا کنید تا سالهای سال من بر این مقام باشم تا بتوانیم مشکلات این حوزه را حل کنیم.

ملک زاده بر ضوابط سازمان تاکید کرد و گفت: اگر یک روز هم به کارم در سازمان مانده باشد نیز از تمامی افراد کار درست و دقیق می خواهم و ملاک ما در سازمان فعالیت درست افراد است.

وی درباره کیفیت برگزاری جشنواره ملی صدای عشایر خاطرنشان کرد: این جشنواره به خوبی برگزار شد و خوشبختانه هیچ کسی انتقادی از این جشنواره نداشت.

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور ضمن تقدیر از محمد شریفی ریاست سابق کاخ موزه گلستان، زینب فیروزی را به عنوان ریاست جدید کاخ موزه معرفی کرد و افزود: به علت مشغله کاری ریاست قبلی از کار بر کنار شده است.

لازم به یادآوری است محمد شریفی پیش از این سرپرست روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور بود که به مدیرت کل روابط عمومی سازمان منسوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز