خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تهران در گفت‌و‌گو با ایلنا خبر داد:

ارائه تخفیف ۵۰ درصدی در تورهای نوروزی استان تهران

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۷۸

در ستاد سفر که استاندار تهران ریاست آن را برعهده دارد از صدا و سیما دعوت کردیم که جاذبه‌های تهران را با همکاری یکدیگر پوشش بدهیم.

ایلنا: رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تهران از تخفیف تورهای گردشگری تهران تا ۵۰ درصد، جهت معرفی جاذبه‌های استان تشویق شهروندان برای بازدید از استان خبر داد.

محمدحسین فراهانی در گفت‌و‌گو خبرنگار ایلنا درباره معرفی جاذبه‌های گردشگری تهران در قالب سفرهای نوروزی، گفت: به طور کلی برای معرفی جاذبه‌های تهران به شهروندان و هموطنان برنامه‌های مختلفی همچون برگزاری جشنواره‌های مختلف در پارک‌های موزه‌ها در نظر گرفته‌ایم و همچنین بسیاری از جاذبه‌های تهارن را از طریق تبلیغات، ‌نشریات و بروشور‌ها معرفی می‌کنیم.

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران ادامه داد: معرفی شهرهای تهران به همراه جاذبه‌های گردشگری در تورهای مختلف به تورهای گردشگری اعلام شده است تا گردشگران در تورهای خارج از تهران نیز از ویژگی‌های این استان نیز آگاه شوند.

وی به استفاده از نهاد‌ها و سازمان‌های فرهنگی همچون صدا و سیما اشاره کرد و افزود: امسال در نظر داریم تا با ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی، جاذبه‌های گردشگری تهران را به ایرانیان معرفی کنیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران از توزیع بروشورهای گردشگری تهران در سطح استان خبر داد و افزود: این بروشور‌ها قبل از فرا رسیدن نوروز در استان با هدف تشویق مردم به بازدید از جاذبه‌های تهران توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: در ستاد سفر که استاندار تهران ریاست آن را برعهده دارد از صدا و سیما دعوت کردیم که جاذبه‌های تهران را با همکاری یکدیگر پوشش بدهیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا در ایام نوروز شرایط لازم را برای تخفیف تورهای گردشگری در تهران را فراهم کنیم.

فراهانی از معرفی تهران در تورهای بازدید از برج میلاد خبرداد و افزود: در این برج که یکی از جاذبه‌های گردشگری استان محسوب می‌شود علاوه بر معرفی جاذبه‌های تهران با ارائه بلیت بازدید از سه برج تهران، گردشگران را به بازدید از تهران تشویق می‌کنیم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا در ایام نوروز شرایط لازم را برای تخفیف تورهای گردشگری در تهران تا ۵۰ درصد را برای تشویق شهروندان در بازدید از جاذبه‌های استان فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز