خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش بینی سازمان هوا‌شناسی خبر داد:

آغاز بارندگی‌ها از جمعه

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۷۷

بجنورد با دمای دو درجه زیر صفر در روز جمعه سرد‌ترین و بندرعباس با دما ۳۲ درجه گرم‌ترین شهرهای کشور هستند.

ایلنا: مدیرکل پیش بینی سازمان هوا‌شناسی گفت: از روز جمعه یک سامانه بارش‌زا وارد کشور می‌شود که با بارش باران و رعد و برق در نوار غربی و جنوب غربی همراه است و از بعد از ظهر روز جمعه این سامانه به البرزو سواحل غربی خزر می‌رسد.

عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌وگو با ایلنا، با بیان اینکه از امروز (چهارشنبه)، بارش باران در نوار شمالی و برخی مناطق نیمه جنوبی کشورشاهد افزایش و بارش باران هستیم و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش به صورت برف و در مناطق جنوبی همراه رعد و برق است.

مدیرکل پیش بینی سازمان هوا‌شناسی با بیان اینکه بارش باران از عصر امروز در مناطق جنوب، جنوب شرق و شرق و سواحل شمالی و شمال شرق ادامه دارد، گفت: امروز از شدت بارش باران از منطقه غرب و مرکز کشور کاسته می‌ِشود و این ناپاداری جوی تا فردا در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل غربی دریای خزر تداوم دارد.

عبدالرضا امیدوار شهری ادامه داد: ‌ فردا تنها سواحل دریای خزر و شمال غرب بارانی است اما از روز جمعه سامانه بارش زای دیگری به کشور وارد می‌شود که با بارش باران و رعد و برق در نوار غربی و جنوب غربی همراه است و از بعد از ظهر روز جمعه این سامانه به البرز و سواحل غربی خزر می‌رسد.

وی سواحل خلیج فارس و تنگه هرمز را در روزهای چهارشنبه و جمعه تا چهار شنبه مواج و طوفانی اعلام کرد و گفت: لذا از هم وطنان عزیز درخواست می‌شود تا نکات ایمنی را در هنگام استفاده از شناور‌ها رعایت کنند.

امیدوار شهری در رابطه با گرم‌ترین و سرد‌ترین شهرهای کشور در آخر هفته ‎، تصریح کرد: بجنورد با دمای دو درجه زیر صفر در روز جمعه سرد‌ترین و بندرعباس با دما ۳۲ درجه گرم‌ترین شهرهای کشور هستند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز