خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت و گو با ایلنا:

بالابر ساختمانی جان كارگر ۳۴ ساله را گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۳۲

در قسمت چاهک آسانسور ساختمان، یک بالابر برای حمل مصالح ساختمانی نصب شده بود و سه کارگر در حال کار و حمل مصالح ساختمانی و گچ و سیمان بودند که ناگهان در طبقه چهارم تعادل بالابر بر هم خورده و به طبقه منفی یک سقوط كرده است.

ایلنا:‌ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط مرگبار یک بالابر در یک کارگاه ساختمانی و مرگ كارگر ۳۴ ساله خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: در ساعت۱۷ و ۲۴ روز گذشته به سامانه ۱۲۵ سقوط بالابر ساختمانی و مصدومیت سه کارگر اطلاع داده شد كه بلافاصله ایستگاه ۳۴ و گروه امداد و نجات هشت به محل حادثه واقع در جاده مخصوص کرج، شهرک اکباتان، بیمه دوم، خیابان ۲۴ اعزام شدند.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل یک ساختمان پنج طبقه در حال ساخت را دیدند كه در قسمت چاهک آسانسور آن، یک بالابر برای حمل مصالح ساختمانی نصب شده بود و سه کارگر در حال کار و حمل مصالح ساختمانی و گچ و سیمان بودند که ناگهان در طبقه چهارم تعادل بالابر بر هم خورده و به طبقه منفی یک سقوط كرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینكه در این حادثه هر سه كارگر دچار مصدومیت شدید شدند، تصریح كرد:‌ آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه هر سه کارگر ۳۴، ۳۳ و ۲۷ ساله را خارج کردند.

وی ادامه داد:‌ این كاگران از ناحیه سر، گردن و کمر دچار آسیب جدی شدند كه به عوامل اورژانس تحویل داده شد اما متاسفانه  کارگر ۳۴ ساله بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز