خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبر داد:‌

پراید قربانی گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۵۳

یک دستگاه خودرو پراید به دلیل نامشخص با گاردریل حاشیه بزرگراه برخورد كرده، سپس با یک دستگاه سمند برخورد و بعد از آن مجددا با گاردریل برخورد و متوقف شده است.

ایلنا:سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، گفت:‌ خودوری پراید بار دیگر قربانی گرفت.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایلنا از برخورد دو دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق زین الدین خبر داد و گفت: این حادثه ساعت 21 و 10 دقیقه شب گذشته رخ داد و بلافاصله بعد از اطلاع رسانی به سامانه 125 ایستگاه 56 به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودرو پراید به دلیل نامشخص با گاردریل حاشیه بزرگراه برخورد كرده، سپس با یک دستگاه سمند برخورد و بعد از آن مجددا با گاردریل برخورد و متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران همچنین تصریح کرد: دو نفر سرنشین خودروی سمند در این حادثه هیچ آسیبی ندیدند اما راننده خودروی پراید گرفتار شده بود که آتش نشانان موفق شدند راننده 32 ساله را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دهند.

ملکی گفت: متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده راننده پراید جان خود را از دست داد. آتش نشانان پس از ایمن سازی محل صحنه را برای بررسی بیشتر به همکاران راهور تحویل دادند. عملیات ساعت 23 به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز