خبرگزاری کار ایران

آماده باش ۱۸۶ آتش‌نشان در شب‌های قدر

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۸۰

از شهروندان تهرانی می‌خواهیم که در این شرایط ابتدا افراد مسن، کودکان و زنان را از محل حادثه دور کرده و سپس اقدامات اولیه را به منظور اطفای حریق انجام دهد.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی از آماده باش ۱۸۶ نیروی این سازمان برای تامین امنیت شرکت کنندگان در مراسم احیا خبر داد.

"سید جلال ملکی" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از آماده باش سازمان آتش نشانی در شب‌های قدر خبر داد و گفت: در همین راستا در ۶۷ نقطه امشب و پس فردا شب تعدادی خودرو و موتورسیکلت با تجهیزات کامل در مراکز مذهبی، حسینیه‌ها و شبستان‌ها مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۱۸۶ نفر نیروی عملیاتی به منظور ارائه خدمات در این ایام در آماده باش کامل هستند، تصریح کرد: پیش از آغاز ماه رمضان نیروهای آتش نشانی با حضور در تمامی مساجد، حسینیه‌ها، امامزاده‌ها و شبستان‌ها علاوه بر چک کردن خاموش کننده‌ها نسبت به ایمن سازی این مکان‌ها اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه فرماندهان نیروی آتش نشانی نیز در دو شب باقی مانده از شب‌های قدر از محل استقرار خودروهای آتش نشانی بازدید می‌کنند، تاکید کرد: از مسئولان تمامی برگزار کننده مراسم احیا خواسته شده است که خاموش کننده‌های آتش در دسترس باشد و تعدادی افراد آموزش دیده را نیز برای حوادث احتمالی داشته بانشد تا در صورت بروز هرگونه حادثه همزمان با اعزام نیروهای آتش نشانی اقدامات اولیه انجام شود.

ملکی همچنین تصریح کرد: از شهروندان تهرانی می‌خواهیم که شرایط اضطراری، ابتدا افراد مسن، کودکان و زنان را از محل حادثه دور کرده و سپس اقدامات اولیه را به منظور اطفای حریق انجام دهد.

وی در پیشنهاد دیگری گفت: تمامی درب‌های ورودی و اصلی مراکز شب زنده داری و احیا باز باشد تا هیچ مشکلی برای عزاداران به وجود نیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز