خبرگزاری کار ایران

درصورت انجام كارشناسی در دولت یازدهم؛

پایه‌های منوریل قم جمع‌آوری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۰۸

دولت دهم در روزهای پایانی عمرش از منوریل قم پشتیبانی مالی می‌کند/ بعید است منوریل قم به نتیجه برسد چراکه این پروژه ناکارآمد بود و در طرح جامع جمل و نقل و ترافیک نیز وجود نداشت.

ایلنا: نماینده قم در شورای عالی استان‌ها، گفت‌: اگر دولت آینده بر پایه کار کار‌شناسی به این پروژه نگاه کند، قطعا با توقف کار به جمع آوری پایه‌های منوریل خواهد پرداخت.

"محمدرضا باقرپناهی" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه دولت دهم در روزهای پایانی عمرش از منوریل قم پشتیبانی مالی می‌کند، اظهار کرد: این در حالیست که در مقابل پروژه مترو به عنوان یک پروژه ریلی مهم کاملا متوقف شده است.

وی در پاسخ به اینکه چرا پروژه منوریل در زمان اعلام شده یعنی اوایل امسال به بهره‌برداری نرسید، تصریح کرد: این پروژه با مشکلاتی مواجه است که ازجمله می‌توان به عبور منوریل از مقابل حرم مطهر اشاره کرد چراکه بسیار بعید است تولیت کنونی آستان مقدس حضرت معصومه(س) اجازه عبور منوریل را از مقابل حرم و صحن امام الجواد(ع) را بدهد.

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه درحال حاضر دولت درحال ریل‌گذاری و نصب ایستگاه در بخش‌هایی که ستون‌ آن جانمایی شده، است تصریح کرد: از‌‌ همان ابتدا نیز اعلام کردیم که مطالعات این پروژه مکتون است و نیاز به بررسی دارد.

باقرپناهی ادامه داد: خیلی بعید می‌دانم منوریل قم به نتیجه برسد چراکه این پروژه ناکارآمد بود و در طرح جامع جمل و نقل و ترافیک نیز وجود نداشت.

وی در پاسخ به اینکه با اتمام عمر دولت کنونی بحث منوریل قم با این مخالفت‌ها چه خواهد شد آیا سرنوشت منوریل قم نیز همانند منوریل تهران خواهد شد، گفت: ‌اگر دولت آینده بر پایه کار کار‌شناسی به این پروژه نگاه کند، قطعا با توقف کار به جمع آوری پایه‌های منوریل خواهد پرداخت.

باقرپناهی با اشاره به اینکه تاکنون مبالغ زیادی از بیت‌المال صرف ساخت منوریل قم شده است، تاکید کرد: هر چقدر زود‌تر منوریل قم جمع‌آوری شود به نفع بیت‌المال است این بودجه اگر صرف توسعه مترو و ساخت خط B متروی قم شود، بهتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز