خبرگزاری کار ایران

خطوط بی آر تی شمال شرق تهران بهسازی و ایمن سازی شد

کد خبر : ۸۹۱۲۰

در طول این مسیر بیش از ۱۰۰۰ عدد گل میخ چدنی و آلومینیومی در رفیوژ میانی حدفاصل پل سید خندان-بزرگراه شهید صیاد شیرازی در تمامی خروجی‌های اضطراری و ۴۹ عدد تابلوی هشدار دهنده، چراغ‌های سولار و متعلقات آن نصب شد.

ایلنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه چهار از ایمن سازی و بهسازی مسیر حرکت اتوبوس‌های تندرو سطح منطقه خبر داد و گفت: در طول مسیر خط ۵ بی‌آر تی بیش از ۱۷۰۰ علایم ایمنی نصب شد.

به گزارش ایلنا، سید محمد مهدی میرزایی، با اعلام این خبر و با بیان اینکه خطوط اتوبوس‌های تندرو (BRT) منطقه، در حال حاضر ایمن‌تر و پرشتاب‌تر از قبل در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند، افزود: به منظور ارتقاء ایمنی شهروندان و کاهش خطرات و سوانح احتمالی در مسیر اتوبوس‌های تندرو (BRT) از مبدأ پایانه علم و صنعت به میدان آرژانتین، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اقدام به نصب تابلو‌ها و علائم هشدار دهنده و راهنما در تمام طول مسیر این اتوبوس‌ها و نیز تجهیز و نوسازی این خطوط به کلیه تجهیزات و ملزومات ترافیکی کرد.

وی افزود: در طول این مسیر بیش از ۱۰۰۰ عدد گل میخ چدنی و آلومینیومی در رفیوژ میانی حدفاصل پل سید خندان-بزرگراه شهید صیاد شیرازی در تمامی خروجی‌های اضطراری و ۴۹ عدد تابلوی هشدار دهنده، چراغ‌های سولار و متعلقات آن نصب شد.

میرزایی افزود: رفع نقص روشنایی ایستگاههای سید خندان، استاد حسن بنا، اثنی عشر و رسالت، نصب ۸ عدد تابلوی هدایت مسافرین، نصب بیش از ۷۰۰ عدد استوانه ترافیکی در طول مسیر، ترمیم ۱۵ عدد گاردریل و ۸ عدد نرده و نیز شستشوی مستمر ایستگاههای مستقر در طول مسیر از دیگر اقدامات این معاونت در جهت ارتقاء ایمنی شهروندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز