خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبر داد:‌

حریق در بازار تهران/ خسارت وارده سنگین ارزیابی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۲۱

حجم آتش و دود زیاد بود و آتش نشانان برای کنترل آتش و تخلیه دود ناچار شدند که سقف انبار را تخریب کنند تا آتش را مهار کنند.

ایلنا:سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران، از حریق در محدوده‌ای بازار خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه ساعت ۰۴ /۱۱ دقیقه صبح امروز آتش سوزی در یک مرکز تجاری واقع در خیابان خیام نبش کوچه منوچهرخانی اعلام می‌شود، اظهار کرد: بلافاصله ۶ ایستگاه آتش نشانی به همراه سه خودروی تنفسی و خودروهای پشتیبانی به محل اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: آتش نشانان به هنگام ورود با یک ساختمان دو طبقه قدیمی که در طبقه اول آن تعدادی کارگاه و فروشگاه مشغول به کار بودند مواجه می‌شوند و مشاهده می‌کنند که در زیرزمین آن به مساحت هزار متر مربع محل انبار انواع جنس‌های قابل اشتغال از جمله پارچه شده است.

سخنگوی آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه به علت چیدمان غیراصولی اجناس داخل انبار، بخشی از انبار کاملا شعله ور شده بود، تصریح کرد: حجم آتش و دود زیاد بود و آتش نشانان برای کنترل آتش و تخلیه دود ناچار شدند که سقف انبار را تخریب کنند تا آتش مهار شود.

ملکی با بیان اینکه خوشبختانه آتش کنترل و از سرایت آن به سایر قسمت‌های انبار و آتش گرفتن اجناس جلوگیری شد، گفت: در این حادثه هیچ فردی آسیب ندید تنها دو نفر از نیروهای آتش نشانی دچار آسیب شدند که به نیروهای اورژانس تحویل داده شدند که خوشبختانه حال عمومی آن‌ها مساعد است.

وی همچنین تصریح کرد: عملیات به پایان رسیده است، محدوده حریق تحت کنترل است و نیروهای آتش نشانی در حال ایمن سازی به سر می‌برند. هنوز علت حادثه در دست بررسی است اما خسارت وارده سنگین ارزیابی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز