خبرگزاری کار ایران

با آتش سوزی در ایستگاه شاله پیست دیزین؛

پیست دیزین كارآیی خود را از دست داد

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۴۸

با وضعیت وزارت ورزش بعید می‌دانم در چند سال آینده این پیست بازسازی شود و با توجه به نابودی كامل این تاسیسات باید و كمبود اعتبار پیست دیزین كارآرایی گذشته را نخواهد داشت.

ایلنا: رئیس كمیته اتباع خارجه فدارسیون اسكی، گفت: پیست دیزین با آتش سوزی كه شامگاه روز یكشنبه در آن رخ داد، رسما كارآیی خود را از دست داد.

"پیام محبی" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینكه ساعت 22:30 روز یكشنبه 2 تیرماه جاری آتش سوزی در پیست دیزین رخ داد، گفت: به دلیل ریزش سنگ خودروهای آتش نشانی نمی‌توانستند به محل آتش سوزی بروند و ناچار شدند تا با خودروی جیپ به محل بروند.

وی با بیان اینكه نیروهای پیست و افراد محلی تلاش كردند تا آتش را مهار كنند، تصریح كرد: با ورود آتش نشانی ایمن سازی محل انجام شد اما متاسفانه به دلیل این اینكه بیشتر وسایل تله‌كابین از جنس چوب بود، ایستگاه تله كابین نیم قله كه قلب پیست است به طور كامل از بین رفته و خسارت مالی بسیار زیادی در برداشته است.

رئیس كمیته اتباع خارجه فدارسیون اسكی، كه در زمان وقوع حادثه در آن حضور داشته است، گفت: علت حادثه هنوز مشخص نیست اما به دلیل شدت حادثه تله كابین اصلی شاله و قله هم بر اثر حرات پاره شده است. همچنین تابلوهای تله كابین قله بطور كامل از بین رفته و سوخته اند. در این حادثه تاسیسات تله كابین به طور كامل نابود شدند.

محبی با بیان اینكه هم‌اكنون تنها تله كابین جدید باقی مانده است، تاكید كرد: با وضعیت وزارت ورزش بعید می‌دانم در چند سال آینده این پیست بازسازی شود و با توجه به نابودی كامل این تاسیسات و كمبود اعتبار پیست دیزین كارآرایی گذشته را نخواهد داشت.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز