خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبر داد:‌

برخورد سلسله‌ور چند خودرو در نیایش

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۸۷

یك دستگاه پرشیا با یك دستگاه BMV و ال 90 برخورد كرده و سپس گاردیل‌ را شكسته و وارد فضای وسط بزرگراه شده با برخورد با تابلوی تبلیغاتی در محل متوقف شده است.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، گفت: برخورد سلسله‌ور چند خودرو در نیایش هیچ مصدومی در برنداشت.

سید جلال ملكی در گفت و گو با ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: ساعت 1:33 بامداد امروز برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق نیایش نرسیده به چمران اعلام می‌شود.

وی با بیان اینكه بلافاصله ایستگاه 25 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام می‌شود، تصریح كرد: ماموران آتش نشانی پس از حضور در محل حادثه مشاهده می‌كنند یك دستگاه پرشیا با یك دستگاه BMV و ال 90 برخورد كرده و سپس گاردیل‌ را شكسته و وارد فضای وسط بزرگراه شده با برخورد با تابلوی تبلیغاتی در محل متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به اینكه گاردیل‌ وارد اتاق پرشیا شده بود، اظهار كرد: خوشبختانه راننده پرشیا هیچ آسیبی ندید.این حادثه هیچ مصدومی نداشت.

ملكی با بیان اینكه همكارانم محل حادثه را ایمن‌سازی كردند، تصریح كرد: خودروهای تصادفی به حاشیه بزرگراه رانده شدند تا حادثه دیگری رخ نخواهد. محل حادثه پس از ایمن‌سازی تحویل عوامل پلیس راهور داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز