خبرگزاری کار ایران

احمدی نژاد:

کمبود نظارت مهمترین انتقاد من از شوراست

asdasd
کد خبر : ۷۹۶۸۰

در طول مدیریت دو ساله احمدی نژاد در حوزه شهری شاهد ارتقا وضعیت شهری بوده‌ایم و امیدواریم مردم در امتداد مهر، شهد شیرین مدیریت کارآمد، کم هزینه و کارآمد را دوباره بچشند و تجربه کنند.

ایلنا: یک عضو شورای شهر گفت: مهمترین انتقاد من از شورای شهر همواره کمبود نظارت بر امور اجرایی بوده است و امیدوارم در شورای جدید با نظارت دقیق بر امور اجرایی به نقطه‌ای برسیم که بعد از 4 سال شاهد تحقق شعارهای شورای باشیم.

پروین احمدی نژاد در نشست خبری ائتلاف " در امتداد مهر " حضور در عرصه انتخابات را یک امر ضروری و مهم دانست و گفت: با تحقق یک حماسه بزرگ می‌توانیم انقلاب و نظام را برای سالیان بلند بیمه کنیم و این ائتلاف نیز جهت مشارکت پر شور مردم در انتخابات با به عرصه گذاشته است.

این عضو شورای شهر به دوره مدیریت محمود احمدی نژاد در حوزه شهرداری اشاره کرد و افزود: در طول مدیریت دو ساله احمدی نژاد در حوزه شهری شاهد ارتقا وضعیت شهری بوده‌ایم و امیدواریم مردم در امتداد مهر، شهد شیرین مدیریت کارآمد، کم هزینه و کارآمد را دوباره بچشند و تجربه کنند.

وی درباره الویت‌های این ائتلاف در شورای شهر نیز خاطرنشان کرد: در حوزه‌های فنی و عمرانی، برنامه و بودجه،فرهنگی و اجتماعی برنامه‌های جدی و مهمی را با توجه به دو الویت اصلی ترافیک و مسکن در نظر گرفته‌ایم که می‌توان این الویت‌ها را با در نظر گرفتن مقوله‌های فرهنگی و زیست‌محیطی و با توجه به درآمدهای محدود در کنار برنامه‌های جانبی دیگر اجرایی کرد.

این عضو شورای شهر کمبود نظارت شورای شهر بر امور اجرایی شهرداری را مهمترین انتقاد خود از شورا خواند و افزود: امیدوارم در شورای جدید با نظارت دقیق بر امور اجرایی به نقطه‌ای برسیم که بعد از 4 سال شاهد تحقق شعارهای شورای باشیم.

احمدی‌نژاد ضمن اشاره به لیست اعضای این ائتلاف، عنوان کرد: نگاه رو به آینده با دیدن نقاط مثبت و کارهایی که در طول سی و چند سال گذشته انجام شده  می‌توان نواقص و مشکلات را بر طرف کرد و همچنین بیش از پیش به مردم خدمت‌رسانی کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز