خبرگزاری کار ایران

آغاز شمارش معکوس برای افتتاح بزرگترین باغ پرندگان خاورمیانه

کد خبر : ۶۶۵۵۳

این پروژه تفریحی و گردشگری که در دنیا نیز بی‌نظیر است، ۲۲ هکتار از فضای ۸۴ هکتاری پارک جنگلی لویزان را به خود اختصاص داده است.

ایلنا: ‌ شهردار منطقه ۴ گفت: درب بزرگ‌ترین باغ پرندگان خاور میانه، فردا به روی گردشگران گشوده خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حسن کریمیان با اعلان این خبر گفت: در سال‌های اخیر مدیریت شهری منطقه تلاش کرده تا بر اساس رویکرد شهردار محترم تهران فاصله امکانات و شکاف‌های اقتصادی و اجتماعی که در گذشته در شمال و جنوب تهران ایجاد شده بود را در سطح منطقه اجرایی کند و فاصله محلات برخوردار و کم برخوردار را به حداقل ممکن برساند؛ تلاشی که البته در شرق تهران نیز سرعت گرفته تا در چشم انداز توسعه پایتخت میان غرب و شرق هم فاصله و شکافی باقی نماند.

وی افزود: در این راستا علاوه بر تکمیل شبکه‌های وسیع بزرگراهی و معابر اصلی، تحولات مثبت دیگری هم در بخش تفریحی و گردشگری مانند پروژه ۲۲ هکتاری باغ پرندگان در این منطقه رخ داد و با گذشت ۶۷۰ روز وعده‌ها تحقق یافت و فاز یک این پروژه به پایان راه رسید.

کریمیان گفت: چهار تیر ماه سال ۱۳۹۰ کلنگ احداث بزرگ‌ترین باغ پرندگان کشور توسط دکتر قالیباف در جنگل‌های لویزان بر زمین زده شد تا بدین طریق آشتی مردم با طبیعت دوچندان شود.

شهردار منطقه ۴ گفت: این پروژه تفریحی و گردشگری که در دنیا نیز بی‌نظیر است، ۲۲ هکتار از فضای ۸۴ هکتاری پارک جنگلی لویزان را به خود اختصاص داده است.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه در ۲ فاز در دستور کار قرار گرفت که فاز نخست آن به عنوان محدوده دشتچر ۸ اردیبهشت ماه جاری به بهره برداری می‌رسد و فاز دوم نیز در گام بعدی اجرایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز