خبرگزاری کار ایران

سید مناف هاشمی:

به دستور قالیباف کاندیدای شورای شهر شدم/ امیدوارم مردم به قالیباف اعتماد کنند

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۰۷

من به عنوان تنها معاون کنونی شهرداری تهران کاندیدای شورای شهر شدم و به جز من قرار است معاونان سابق شهرداری نیز داوطلب شورا شوند.

ایلنا: معاون اسبق شهردار تهران که به پیشنهاد شهردار تهران عصر ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای شورا به فرمانداری آمده بود ابراز امیدواری کرد تا مردم حتی در صورت آمدن خاتمی به قالیباف اعتماد کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمناف هاشمی، مشاور شهردار و معاون برنامه ریزی شهرداری تهران که صبح امروز استعفای خود را رسما اعلام و پذیرفته شد با حضور در فرمانداری تهران داوطلب دور چهارم انتخابات شوراهای شهر تهران شد.

وی با بیان اینکه ورودم به شورا‌ها با هماهنگی شهردار صورت گرفته است و در لیست وابسته به قالیباف در شورا‌ها حضور خواهم یافت تاکید کرد: من به عنوان تنها معاون کنونی شهرداری تهران کاندیدای شورای شهر شدم و به جز من قرار است معاونان سابق شهرداری نیز داوطلب شورا شوند.

مناف هاشمی با اشاره به اینکه تجربه ۲۰ ساله در حوزه مدیریت شهری تهران را دارم به برخی از مسئولیت‌هایش اشاره کرد و گفت: در بخش مدیریت بودجه شهرداری‌ها و افزایش درآمد این دوره مدیریت شهری تلاش کرده‌ام و خوشبختانه تلاش‌هایم در این زمینه مثمرثمر بوده است همچنین باتوجه به تغییر در قانون شهرداری‌ها احساس وظیفه کردم با حضور در انتخابات شورا‌ها و ورود به شورا‌ها قوانین شهر‌ها را به روز کنم.

این کاندیدای داوطلب با بیان اینکه فعالیت مفیدم در دوره مدیریت کنونی شهرداری تهران موید آن است که می‌توانم در حوزه شهری آن هم شهری همچون تهران موثر باشم درباره میزان موفقیت محمد باقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری آینده به ایلنا گفت: نظرسنجی‌ها بیانگر آن است که قالیباف دارای موقعیت مناسب است و از آنجا که کشور نیاز به تغییر دارد به حضور ایشان امیدواریم چرا که قالیباف عملکرد مناسبی در نیروی انتظامی و مدیریت شهر تهران داشته است.

هاشمی در پاسخ به اینکه در صورتی که محمد خاتمی از حزب اصلاح طلب‌ها کاندیدا شود شانس موفقیت قالیباف را چگونه ارزیابی می‌کند اعلام کرد: کشور نیاز به تغییر دارد و با توجه به ویژگی و مقبولیت و ولایت مداری وی امید داریم که مردم به قالیباف اعتماد کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز