خبرگزاری کار ایران

شناسایی نقاط حادثه خیز و کنترل مکانیزه معابر شمال شرق تهران

کد خبر : ۴۷۳۶۹

پس از نهایی شدن نتایج تحلیل، نقاط یا معابر حادثه خیز مشخص و اولویت بندی می‌شود و در ارزیابی نهایی مشکل مقاطع حادثه خیز با ارایه راه کارهای اجرایی و بر اساس خروجی‌های بدست آمده، مرتفع خواهد شد.

ایلنا:‌ معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه ۴ از اجرای آزمایشی طرح سیستم مدیریت ایمنی به صورت پایلوت در منطقه ۴ خبرداد و گفت: با اجرا این طرح، عوامل حادثه خیز وحادثه ساز بر مبنای سامانه تحلیلی آمار و اطلاعات تصادفات شناسایی و رفع می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید عبدالقادر میرزایی معاون حمل ونقل وترافیک منطقه با بیان این مطلب گفت: امکانات اولیه این طرح جهت پیاده سازی بانک اطلاعات مکانی تصادفات و شناسایی معابر حادثه خیز و طبقه بندی آن‌ها از لحاظ شدت و تعداد تصادفات به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه و کاهش تصادفات در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دلایل انتخاب منطقه ۴ به عنوان محدوده آزمایشی این طرح گفت: در این منطقه زیر ساخت‌های اجرایی و علمی به خوبی قابل اجرا است و بر این اساس این سیستم که در ابتدا به ثبت مکانی توصیفی تصادفات منجر به خسارت، جرح وفوت می‌پردازد پس از دراختیار گرفتن اطلاعات در بازه زمانی مشخص و قابل استناد، اطلاعات جمع آوری شده تصادفات، مورد ارزیابی وتحلیل قرار خواهد گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه گفت: پس از نهایی شدن نتایج تحلیل، نقاط یا معابر حادثه خیز مشخص و اولویت بندی می‌شود و در ارزیابی نهایی مشکل مقاطع حادثه خیز با ارایه راه کارهای اجرایی و بر اساس خروجی‌های بدست آمده، مرتفع خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز