خبرگزاری کار ایران

به همت شهرداری منطقه ۲۲ تا پایان امسال؛

مجموعه بزرگ تفریحی گردشگری آبشار تهران، صاحب مسجد می‌شود

asdasd

مدیریت شهری در سالهای اخیر توجه ویژه‌ای به تامین اماکن مذهبی همچون مساجد در گوشه و کنار شهر داشته است.

ایلنا: با بهره برداری از مسجد آبشار تهران تا پایان سال ۹۱ نوای خوش اذان در این فضای گسترده و زیبای تفریحی گردشگری طنین انداز خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: «مدیریت شهری در سالهای اخیر توجه ویژه‌ای به تامین اماکن مذهبی همچون مساجد در گوشه و کنار شهر داشته است. در این راستا لزوم ایجاد فضایی مناسب برای ادای فریضه نماز در دل پروژه همگون با طبیعت آبشار تهران موجب شد، از سال گذشته کلنگ احداث یک باب مسجد در این پروژه به زمین بخورد.»

وی افزود: «این مسجد که با هدف تامین فضای مذهبی و ارتقای سطح معنوی در مراجعه کنندگان به مجموعه تفریحی تفرجی آبشار تهران کلید خورده است، با حدود ۵۰۰ متر مربع در ضلع جنوب غرب آبشار تهران واقع شده و بنای آن شامل نماز خانه و شبستان است. این مسجد اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال آماده شود و برای استفاده در اختیار شهروندان و مراجعه کنندگان به این فضای تفریحی قرار بگیرد. مسجد آبشار تهران دارای ۲ گلدسته در ضلع شمالی خود و افزون بر فضاهای اشاره شده، به وضوخانه، سرویس بهداشتی و اتاق تاسیسات مجهز خواهد بود. با احداث و بهره برداری از این مسجد، دایره سرانه‌های اجتماعی و مذهبی منطقه ۲۲ یک گام به تکمیل نزدیک‌تر خواهد شد.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز