خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۱۷ خبر داد:

افتتاح بوستان جهاد در حاشیه بزرگراه شهید نواب صفوی

کد خبر : ۴۵۳۷۸

این زمین برای احداث سرای محله در ۱۴ محله منطقه خریداری شده و هم اکنون دو سرای آذری و یافت آباد تکمیل و به اتمام رسیده و سرای محله وصفنارد هم پیشرفتی ۹۵ درصدی دارد و به زودی افتتاح می‌شود.

ایلنا: بوستان جهاد به عنوان بزرگ‌ترین پروژه منطقه ۱۷ تا چند روز آتی در حاشیه بزرگراه شهید نواب صفوی قرار دارد به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا، بهروز محمد‌زاده، شهردار منطقه ۱۷ از بهره برداری بوستان جهاد در چند روز آتی خبر داد و گفت: بوستان جهاد، بوستانی ۵/۲ هکتاری است که کارکردی فرا منطقه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه تمامی امکانات برای این بوستان در نظر گرفته شده و فضاسازی‌ها و فضای سبز آن آماده است افزود: آمفی تئا‌تر روباز، آبنمای صخره‌ای، امکانات رفاهی و تفریحی و... از جمله امکانات این بوستان است که به زودی اجرایی می‌شود.

محمد‌زاده از افتتاح فاز نخست مجموعه شهربانو تا خرداد ماه سال آینده خبر داد و گفت: فاز دوم این مجموعه که شامل استخر و فضای ورزشی است تا نیمه اول سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی درباره سراهای محله منطقه ۱۷ نیز تصریح کرد: این زمین برای احداث سرای محله در ۱۴ محله منطقه خریداری شده و هم اکنون دو سرای آذری و یافت آباد تکمیل و به اتمام رسیده و سرای محله وصفنارد هم پیشرفتی ۹۵ درصدی دارد و به زودی افتتاح می‌شود.

وی در تشریح ویِژگی‌های این منطق گفت: منطقه ۱۷ در جنوب غربی شهر تهران قرار دارد و همجوار با مناطق ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۶، ۱۸ و ۱۹ است که اراضی این منطقه عاری از هرگونه عوارض طبیعی بوده و به شکل اراضی کاملاً مسطحی با ارتفاع متوسط ۱۱۱۹ متر از سطح دریا و وسعتی معادل۷۴۹/۳ هکتار است.

شهردار منطقه ۱۷ ادامه داد: شیب منطقه دارای جهت شمال غربی- جنوب شرقی است. از نظر طبقه‌بندی شیب، دشت‌های آبرفتی منطقه دارای شیب ملایمی به طرف جنوب هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز