خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر ایلام تاکید کرد:

استان ایلام در نرخ بیکاری رتبه اول کشور را دارد

کد خبر : ۱۹۲۱۶

با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی‌ای استان علاوه بر عدم دریافت حق نوارمرزی، کمترین بودجه را دربین استان‌های کشور دریافت می‌کند.

ایلنا: عضو شورای شهر ایلام گفت: باید سیاست‌ها در زمینه اشتغال‌زایی استان ایلام تغییر پیدا کند، متاسفانه استان ایلام در نرخ بیکاری رتبه اول کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم رضایی در شصت و یکمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها بازارچه‌های مرزی ایلام را یکی از بهترین فرصت‌های شغلی برای شهروندان ایلامی دانست و گفت متاسفانه در زمینه اشتغالزایی در استان اقدامی صورت نگرفته است و شاهد افزایش نرخ بیکاری در این استان هستیم.

عضو شورای شهر ایلام در رابطه با واگذاری زمین‌های مستعد کشاورزی ایلام به کشاورزان تاکید کرد: بسیاری از زمین‌های مناسب کشاورزی جهت ایجاد فرصت شغلی و بهره برداری کشاورزی در نظر گرفته شد بود ولی اداره منابع طبیعی استان این مزارع را در اختیار کشاورزان قرار نمی‌دهد و تحت اختیار خود در‌آورده است.

رضایی ادامه داد: متاسفانه  جاده بین شهری گرازان هنوز با گذشت ۲۵ سال از آغاز مناسب سازی به مرحله بهره‌برداری نرسیده است.

وی ضمن اشاره به نامناسب بودن وضعیت جاده‌های استان ایلام تصریح کرد: با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی استان علاوه بر عدم دریافت حق نوارمرزی، کمترین بودجه را دربین استان‌های کشور دریافت می‌کند.

عضو شورای شهر ایلام تاکید کرد: باید سیاست‌ها در زمینه اشتغال‌زایی استان ایلام تغییر پیدا کند، متاسفانه استان ایلام در نرخ بیکاری رتبه اول کشور را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز