خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبر داد:‌

حریق در انبار مواد شیمیایی ناصرخسرو

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۹۸

آتش به سقف و درختان این خانه سرایت كرده بود و در یكی از اتاق‌های آن 6 كارگر در محاصره آتش بودند كه آتش نشانان این افراد را از طریق سقف به سلامت خارج كردند.

ایلنا:‌ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، از حریق در انبار مواد شیمیایی در خیابان ناصرخسرو خبر داد.

سید جلال ملكی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، از آتش سوزی در یك انبار مواد شیمیایی در خیابان ناصرخسرو كوچه خدابندلو خبر داد و گفت:‌ این حادثه ساعت 6:40 صبح امروز رخ داد كه دو ایستگاه آتش نشانی به همراه گروه هزمت به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد:‌ آتش نشانان بعد از مراجعه به محل مشاهده كردند كه حادثه در یك خانه 300 متری كه به انبار مواد شیمیایی تبدیل شده، رخ داده است. در این خانه انواع مواد شیمیایی بدون برچسب و درج نام به صورت ناایمن انبار شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، با اشاره به اینكه با توجه به نوع مواد شیمیایی اطفای حریق برای پیچیده بود، تاكید كرد: آتش به سقف و درختان این خانه سرایت كرده بود و در یكی از اتاق‌های آن 6 كارگر در محاصره آتش بودند كه آتش نشانان این افراد را از طریق سقف به سلامت خارج كردند.

ملكی با بیان اینكه آتش بدون تلافات جانی و مصدوم مهار شد، گفت: با كمك عوامل شهرداری تهران محل ایمن‌سازی و پاكسازی شد. عملیات اطفای حریق در ساعت 9:15 به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز