خبرگزاری کار ایران

به مدت ۲۴ ساعت:

رانندگان كامیون در آرژانتین اعتصاب كردند

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۷۹

چكیده: «این اعتصاب در حالی صورت گرفت که اتحادیه رانندگان کامیون پیش از این نسبت به «دزدیده شدن حقوق» کارکنان این اتحادیه توسط دولت هشدار داده بود.»

رانندگان کامیون در آرژانتین در کنار سایر اتحادیه‌های مخالف دولت، در اعتراض به افزایش مالیات‌ها و تشدید فشارهای اقتصادی، دست به اعتصابی ۲۴ ساعته زدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، این اعتصاب در حالی صورت گرفت که اتحادیه رانندگان کامیون پیش از این نسبت به «دزدیده شدن حقوق» کارکنان این اتحادیه توسط دولت هشدار داده بود.
یکی از رانندگان در این‌باره گفته است: «افزایش مالیات‌ها که بی‌توجهی دولت به قشر کارگر را نشان می‌دهد، باعث شده است حتی نتوانیم به تامین نیازهای اولیه زندگی و آموزش و بهداشت فرزندانمان فکر کنیم.»
اعتصاب‌کنندگان به دنبال تظاهرات خیابانی، به سمت کاخ ریاست‌جمهوری حرکت کردند.
چندین اتحادیه دیگر از جمله کارکنان بخش نظافت شهری و برخی کارکنان بانک‌ها نیز به این اعتصاب پیوسته بودند که به دنبال توقف فعالیت آن‌ها، زندگی شهری به شدت مختل شد.
اعتصاب رانندگان کامیون همچنین باعث ایجاد اختلال در تامین مواد اولیه غذایی، سوختی و دارویی شده بود.
معترضان تاکید می‌کنند که رئیس‌جمهوری آرژانتین، حقوق مشروع کارگران را نادیده می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز