خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی کارگران پیمانکاری پتروشیمی تبریز:

صدای اعتراض نمایندگان مستقل كارگری به تحریم‌ها در ILO رساتر بود

asdasd
کد خبر : ۷۹۹۷۸

چكیده: «اجلاس سازمان جهانی کار بهترین مکان برای موضع گیری علیه تحریم‌های ضد انسانی کشورهای استعمارگر است که در صورت حضور نمایندگان مستقل کارگری، این اعتراض می‌توانست به صورت موثرتری صورت گیرد.»

رئیس انجمن صنفی کارگران پیمانکاری پتروشیمی تبریز با انتقاد از تحریم‌های ضد انسانی غرب علیه ایران، حضور نمایندگان مستقل کارگری در اجلاس سازمان جهانی کار و موضع گیری آنان علیه تحریم‌ها را از اقدامات نمایندگان تشکل‌های رسمی کارگری موثر‌تر دانست.

«ناصر چمنی» در این باره به ایلنا گفت: اجلاس سازمان جهانی کار بهترین مکان برای موضع گیری علیه تحریم‌های ضد انسانی کشورهای استعمارگر است که در صورت حضور نمایندگان مستقل کارگری، این اعتراض می‌توانست به صورت موثرتری صورت گیرد.

وی در ادامه نسبت به دفاع صحیح نمایندگان رسمی کارگران ایرانی در اجلاس سازمان جهانی کار از حقوق جامعه کارگری ابراز امیدواری کرد.

به گفتهٔ آقای چمنی، اجلاس سازمان جهانی کار مکان مناسبی برای دفاع از حقوق کارگران ایرانی در برابر قدرت‌های جهانی است که باید به بهترین شکل از آن استفاده کرد.

رئیس انجمن صنفی کارگران پیمانکاری پتروشیمی تبریز در پایان با انتقاد از مواضع دوگانه ی كشور های غربی در دفاع از حقوق بشر اظهار داشت: تحریم ها، به خصوص تحریم پتروشیمی با هدف فشار بر معیشت كارگران ایرانی وضع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز