خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه كارگر مازندران:

نمایندگان كارگری در ILO بر رعایت حقوق بنیادین كار تاكید كنند

asdasd
کد خبر : ۷۸۶۸۶

چكیده: «ولویت‌هایی كه باید مورد توجه نمایندگان كارگران ایرانی در این اجلاس قرار گیرد، حقوق بنیادین كار و منافع مشترك كارگران ایرانی و سایر كارگران جهان است كه با مشورت و هم‌اندیشی می‌توان به راه‌حل‌های مشترك نیز رسید.»

یک فعال کارگری در مازندران با اشاره به برگزاری اجلاس سه جانبه سازمان جهانی کار، وظیفه افرادی كه به نیابت از كارگران به این اجلاس عازم شده‌اند را رساندن صدای كارگران در چارچوب مواضع صنفی عنوان كرد.

«نصرالله دریابیگی» در این باره به ایلنا گفت: اولویت‌هایی كه باید مورد توجه نمایندگان كارگران ایرانی در این اجلاس قرار گیرد، حقوق بنیادین كار و منافع مشترك كارگران ایرانی و سایر كارگران جهان است كه با مشورت و هم‌اندیشی می‌توان به راه‌حل‌های مشترك نیز رسید.

دبیر خانه كارگر مازندران مهم‌ترین شاخصه نمایندگی كارگران ایران در مجامع بین‌المللی را تسلط بر قوانین كار و تامین اجتماعی در سطح بین‌المللی دانست و گفت: فقدان این تسلط از جانب نمایندگان كارگری در دوره‌های گذشته به وضوح مشهود بود.

این فعال کارگری در پایان اظهار داشت: هدف نهایی نمایندگان کارگری، تأمین منافع کارگران است و دلیل حضور آنان در این اجلاس رساندن صدای کارگران ایران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز