خبرگزاری کار ایران

رئیس مركز اتحادیه‌های كارگری هند در گفت‌وگو با ایلنا:

كاهش حمایت دولت از كارگران در شرایط تحریم قابل پذیرش نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۵۶

طبقه كارگر به هیچ عنوان نباید قربانی سیاست‌های ریاضتی دولت‌ها شود بلكه در عوض باید با بها دادن به كارگران كه سنگ بنای تولید و پیشرفت در هر جامعه‌ای هستند، برای تقویت زیرساخت‌های آن جامعه سرمایه‌گذاری كرد.

رئیس مركز اتحادیه‌های كارگری هند با محكوم كردن تحریم‌های غرب علیه ایران، تاكید كرد كه در شرایط تحریم كاهش حمایت دولت‌ها از كارگران قابل قبول نیست بلكه در عوض باید با بها دادن به كارگران كه سنگ بنای تولید و پیشرفت در هر جامعه‌ای هستند، برای تقویت زیرساخت‌های آن جامعه سرمایه‌گذاری كرد.

«سوداش دو رویه» در گفتگو با خبرنگار ایلنا با تاكید بر این‌كه طبقه كارگر به هیچ عنوان نباید قربانی سیاست‌های ریاضتی دولت‌ها شود، گفت: كاهش حمایت دولت‌ها از كارگران، اعمال شرایط كاری دشوارتر و محدود كردن ارائه خدمات به این قشر جامعه به هیچ عنوان قبول نیست. بلكه در عوض باید با بها دادن به كارگران كه سنگ بنای تولید و پیشرفت در هر جامعه‌ای هستند، برای تقویت زیرساخت‌های آن جامعه سرمایه‌گذاری كرد.

این عضو اتحادیه كارگران جهان (wftu) تاكید كرد كه اتحادیه كارگران جهان تلاش می‌كند با رایزنی و همكاری كشورهای عضو، مانع تاثیر بیشتر تحریم‌های غرب به ویژه بر قشر كارگر ایران شود و این مساله به طور قطع در دستور كار این كشورها قرار خواهد گرفت.

سوداش دو رویه با محكوم كردن تحریم‌های غرب علیه ایران، عنوان كرد: در پیش گرفتن چنین رویكردهایی كه بر زندگی مردم و به ویژه طبقه كارگر تاثیر دارد، نشان‌دهنده رفتارهای دوگانه و تناقض گفتار و كردار غرب است.

رئیس مركز اتحادیه‌های كارگری هند گفت: این تحریم‌ها گاه در قالب ایجاد محدودیت‌های اقتصادی بوده‌اند و گاهی به ابعاد مهمتری از جمله محدودیت در ارائه دارو گسترش پیدا كرده‌اند كه این مساله ادعای غرب در زمینه دفاع از حقوق بشر را زیر سوال می‌برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز