خبرگزاری کار ایران

در چارچوب طرح تغییر ساختار صورت می‌گیرد:

تعطیلی ۲۰ کارخانه توسط بزرگ‌ترین تولید کننده مواد شیمیایی آمریکا

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۱۱

مدیرعامل شرکت داو کمیکال در بیانیه‌ای اعلام کرد واقعیت این است که این تصمیم با توجه به رشد اقتصادی ضعیف کنونی برای مدتی کوتاه در نظر گرفته شده است.

بزرگ‌ترین تولید كننده مواد شیمیایی آمریکا شامگاه سه شنبه اعلام کرد در چارچوب طرح تغییر ساختار خود با هدف مقابله با رکود اقتصادی جهان قصد دارد پنج درصد از کارکنان خود را کاهش دهد و بیست کارخانه خود را در جهان تعطیل کند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، شرکت آمریکایی «داو کمیکال» مانند دیگر شرکت‌های بزرگ این بخش در بسیاری از بازار‌ها با کاهش تقاضا رو به رو شده است. شرکت آمریکایی دوپون نیز روز سه شنبه پیش بینی‌های خود را از نتایج عملکرد این شرکت در سال جاری کاهش و از حذف یک هزار و پانصد فرصت شغلی خبر داد.
اندرو لیوریس، مدیرعامل شرکت داو کمیکال در بیانیه‌ای اعلام کرد واقعیت این است که این تصمیم با توجه به رشد اقتصادی ضعیف کنونی برای مدتی کوتاه در نظر گرفته شده است، هر چند که این تدابیر دشوار است، اما اراده این شرکت را برای مدیریت قاطعانه فعالیت‌ها نشان می‌دهد.
بنا بر این گزارش، مدیرعامل شرکت داو کمیکال ابراز امیدواری کرد با این تصمیم پانصد میلیون دلار در سال صرفه جویی شود که برابر با حذف دو هزار و چهارصد شغل در جهان خواهد بود.
کارخانه‌های این شرکت در بلژیک، هلند و چند خط تولید در آمریکا و ژاپن، از جمله کارخانه‌هایی هستند که قرار است تطیل شوند.
این شرکت همچنین قصد دارد برای صرفه جویی پانصد میلیون دلار دیگر، سرمایه گذاری‌های خود را کاهش دهد.
براساس نتایج عملکرد داو کمیکال در سه ماهه سوم امسال، سود این شرکت با سی و نه درصد سقوط، به چهارصد و نود و هفت میلیون دلار رسید که نشان دهنده کاهش تقاضا و کاهش قیمت‌های فروش می‌باشد.
این در حالی است که سود این شرکت در همین دوره زمانی در سال گذشته هشتصد و پانزده میلیون دلار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز