خبرگزاری کار ایران

كشته شدن دو كارگر آلومینیوم ساوه در تصادف سرویس كارخانه

asdasd

شهرک صنعتی کاوه یکی از بزرک‌ترین شهرکهای صنعتی کشور بالغ بر ۵۰ هزار بیمه شده اصلی و ۱۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر که با احتساب خانوار کارگری بالغ بر ۶۵ درصد جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهند، فاقد امکانات مناسب درمانی است.

خواب آلودگی راننده سرویس کارگران شیفت شب کارخانه آلومنیوم سازی ساوه حادثه ساز شد.

مهدی زمانی نوری با اعلام این خبر به ایلنا گفت: سرویس مینی بوس حامل ۹ نفر از کارگران شیف شب کارخانه آلومینیوم سازی شهرک ساوه هنگام انتقال کارگران دچار حادثه تصادف با یک تریلی شد که در این حادثه دو نفر از کارگران جان باخته و سایرین بشدت مصدوم شده‌اند.

وی افزود: راننده خواب آلود هنگام خروج از شهرک صنعتی و ورود به محور اصلی شهر به دلیل نبود علائم هشدار دهنده و سرعت گیر، با یک دستگاه تریلی برخورد کرده است كه در این حادثه تمامی سرنشینان مینی بوس مصدوم شده و دو نفر نیز کشته شده‌اند.

این فعال كارگری اسامی كشته‌شدگان حادثه را مهدی شجاع و سید سجاد جلیلیان ذكر كرد و افزود: با همکاری مسئولان کارخانه آلومنیوم سازی كارگران مصدوم به بیمارستان شهید چمران و شهید مدرس شهرستان ساوه منتقل شدند كه به دلیل كمبود امکانات درمان آنان بی‌نتیجه ماند و این کارگران در نبود آمبولانس توسط اتومبیل شخصی مدیرعامل به بیمارستان سرنا و شهریار تهران انتقال یافته‌اند.

دبیر اجرایی خانه کارگر در ادامه با انتقاد از مسئولان شهرک صنعتی کاوه اظهار داشت: شهرک صنعتی کاوه یکی از بزرک‌ترین شهرکهای صنعتی کشور بالغ بر ۵۰ هزار بیمه شده اصلی و ۱۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر که با احتساب خانوار کارگری بالغ بر ۶۵ درصد جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهد، فاقد امکانات مناسب درمانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز