خبرگزاری کار ایران

کارگر ۱۸ ساله افغان قربانی تخریب خانه‌ای در اقدسیه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۲

قبل از وقوع این حادثه چند تن از کارگران سرگرم تخریب ساختمان دو طبقه قدیمی بودند که ناگهان بخشی از این ساختمان فروریخت و یکی از کارگران بنام الف-غ در زیر آوار و در بین یکی از تیر آهن‌های سقف گرفتار شد.

 تخریب غیر اصولی ساختمان قدیمی بار دیگر حادثه‌ای مرگبار را رقم زد و موجب مرگ کارگری جوان در جریان عملیات تخریب ساختمانی در خیابان اقدسیه شد.

به گزارش ایلنا، بهمن رضایی نیا فرمانده آتش نشانان اعزامی، از كشته شدن کارگر ۱۸ ساله‌ای از اتباع افغانستان و دفن او زیر آوار راه پله این خانه قدیمی واقع در اقدسیه تهران خبر داد.

این آتش‌نشان افزود: بنا به اظهار شاهدان، قبل از وقوع این حادثه چند تن از کارگران سرگرم تخریب ساختمان دو طبقه قدیمی بودند که ناگهان بخشی از این ساختمان فروریخت و یکی از کارگران بنام الف-غ در زیر آوار و در بین یکی از تیر آهن‌های سقف گرفتار شد.

رضایی نیا اضافه کرد: آتش‌نشانان با رعایت اصول ایمنی پس از آوار برداری و برش تیرآهن، این کارگر را از زیر آوار خارج کردند.

وی با تأیید مرگ این کارگر توسط عوامل اورژانس تصریح کرد: جسد فرد فوت شده جهت انجام اقدامات قانونی در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفت.

این فرمانده آتش نشانی علت بروز این حادثه را رعایت نکردن اصول ایمنی در هنگام تخریب ساختمان و در نتیجه ریزش آن ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز