خبرگزاری کار ایران

عضو اتحادیه كارگران پتروشیمی بندر امام انتقاد كرد:

ورود ذرات گوگرد به سالن غذاخوری پتروشیمی رازی

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۱۷

چكیده:‌«بهداشت سالن غذاخوری كارخانه پتروشیمی رازی به دلیل آنكه كنار انبار گوگرد قرار گرفته بسیار نامناسب است. ذرات گوگرد در زمان های بارگیری به سمت سالن غذا خوری جاری می شود كه با چشم غیر مسلح قابل رویت است.»

عضو هیات مدیره اتحادیه كارگران قراردادی و پیمانی پتروشیمی بندر امام از وضعیت بهداشت سالن غذا خوری كارخانه پتروشیمی رازی كه در كنار انبار گوگرد قرار گرفته است انتقاد كرد.

«موسی هندیجانی» در این باره به ایلنا گفت: بهداشت سالن غذاخوری كارخانه پتروشیمی رازی به دلیل آنكه كنار انبار گوگرد قرار گرفته بسیار نامناسب است.

وی تصریح كرد: ذرات گوگرد در زمان های بارگیری به سمت سالن غذا خوری جاری می شود كه با چشم غیر مسلح نیز قابل رویت است.

این فعال كارگری در ادامه با انتقاد از تهویه نامناسب سالن غداخوری كارخانه پتروشیمی رازی افزود: آشپزخانه ی سالن غذاخوری «اُپن» است كه باعث می شود گرما و دود حاصل از پخت غذا وارد سالن شود.

عضو هیات مدیره اتحادیه كارگران قراردادی و پیمانی پتروشیمی بندر امام در پایان با انتقاد از كیفیت نامناسب غذای كارخانه پتروشیمی رازی از شرایط نامناسب برودتی سالن غداخوری این پتروشیمی انتقاد كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز