خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به سال ۸۹؛

شكایات كارگران در خراسان رضوی ۵۴ درصدی افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۵۹

در شرایط کنونی کمک به ایجاد روابط صمیمانه بین کارگر و کارفرما و جلوگیری از هرگونه تنش و درگیری در بنگاه‌های اقتصادی و ایجاد فضای آرام در حوزه‌های کاری بسیار حائز اهمیت بوده و کمک شایانی به حفظ اشتغال و صنعت کشور خواهد کرد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی اعلام كرد: در سه ماهه ابتدای سال جاری تعداد ۷۱۹ دادخواست به هیات‌های تشخیص این اداره کل تسلیم شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، سنجری با بیان این مطلب افزود: این رقم به نسبت مدت مشابه سال ۸۹ به میزان ۵۴ درصد و نسبت به مدت مشابه سال ۹۰ به میزان ۱۵ درصد رشد یافته است و این در حالی است با ملاحظه شرایط اقتصادی و انتظار افزایش نسبت به مدت مشابه سال ۹۱، این افزایش بسیار جزئی بوده است. 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر ۱۳۰۵ شورای سازش در استان فعالیت می‌کنند که این تعداد به نسبت مدت مشابه سال ۸۹، رشدی ۲ برابری دارد. 

سنجری ادامه داد: همچنین از ۱۴۰۵ پرونده رسیدگی شده در شوراهای سازش استان، ۱۰۰۱ پرونده (۷۱ درصد کل پرونده‌ها) منجر به سازش شده است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، کمک به ایجاد محیطی آرام و به دور از هرگونه تنش و برقراری فضای گفتگو و تفاهم را از اثرات مثبت ایجاد شوراهای سازش دانست و تصریح کرد: در شرایط کنونی کمک به ایجاد روابط صمیمانه بین کارگر و کارفرما و جلوگیری از هرگونه تنش و درگیری در بنگاه‌های اقتصادی و ایجاد فضای آرام در حوزه‌های کاری بسیار حائز اهمیت بوده و کمک شایانی به حفظ اشتغال و صنعت کشور خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز