خبرگزاری کار ایران

دبیر مجمع عالی نمایندگان كارگری:

تدوین سند كارشایسته فصل جدیدی در روابط كار خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۳۳

با توجه به اقدام اخیر هیات دولت در خصوص ابلاغ بسته اجرایی وظایف و برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جامعه کارگری ایران انتظار دارد تا اقدامات لازم برای برگزاری نشست‌های کار‌شناسانه شرکای اجتماعی صورت بگیرد.

دبیر مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران با اشاره به اظهارات اخیر سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مشارکت شرکای اجتماعی در تدوین سند ملی کارشایسته، گفت: در خصوص تحقق این مهم کارگران می‌توانند نسبت به وصول بخش مهمی از مطالبات صنفی خود امیدوار باشند.
آرش فراز با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: با توجه به اقدام اخیر هیات دولت در خصوص ابلاغ بسته اجرایی وظایف و برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جامعه کارگری ایران انتظار دارد تا طبق گفته‌های سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات لازم برای برگزاری نشست‌های کار‌شناسانه شرکای اجتماعی صورت بگیرد.
این مقام کارگری با اعلام اینکه مجمع عالی نمایندگان کارگری برای حضور در این نشست‌های کار‌شناسانه آمادگی کامل دارد؛ افزود: چنانچه وعده سرپرست وزارت کار در سال حماسه اقتصادی و سیاسی محقق شود و نشست کار‌شناسانه شرکای سه جانبه برای تدوین سند ملی کارشایسته برگزار شود فصل جدیدی در فضای روابط کار ایران بازگشایی خواهد شد.
وی با یادآوری اینکه در سالهای گذشته جامعه کارگری ایران هموراه تاکید کرده است که تدوین سند ملی کارشایسته بر سایر تحولات مرتبط با روابط کار و قوانین کار و تامین اجتماعی مقدم است و هرآنچه که از این طریق در ارتباط با شرایط و معیارهای حاکم بر روابط کار با مشارکت و توافق شرکای اجتماعی تغییر کند به منزله مقدمه‌ای برای اصلاح و تغییر کار‌شناسانه مسائلی چون قانون کار و تامین اجتماعی، بهبود فضای آموزش و کارآموزی و بهبود شاخص‌های فضای کسب و کار خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز