خبرگزاری کار ایران

عضو انجمن صنفی کارگران داروخانه‌های استان قم انتقاد كرد:

تکنسین‌های داروخانه‌ها بیش از ساعت قانونی كار می‌كنند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۸

در بسیاری موارد اگر تکنسین داروخانه خانم باشد همین موارد نیز رعایت نمی‌شود. بعضی خانم‌ها حاضرند تا با حقوق پایین‌تر و بدون بیمه در داروخانه‌ها مشغول به کار شوند.

عضو انجمن صنفی کارگران داروخانه‌های استان قم از ساعت کاری بیش از میزان قانونی برای تکنسین‌های داروخانه‌ها انتقاد کرد.

یدالله هوشنگی در این باره به ایلنا گفت: اکثر تکنسین‌های داروخانه‌ها باید بیش از ۹ ساعت در داروخانه بمانند. این در حالی است که ساعت کاری قانونی آنان ۷ ساعت است.

وی در ادامه افزود: پایه حقوقی که از سوی وزارت کار اعلام شده است به هیچ وجه پاسخگوی نیاز تکنسین‌های داروخانه‌ها نیست. معضل ناچیز بودن حقوق از جدی‌ترین دغدغه‌های امروز مزد بگیران جامعه ایران است. حتی در بسیاری موارد اگر تکنسین داروخانه خانم باشد همین موارد نیز رعایت نمی‌شود. بعضی خانم‌ها حاضرند تا با حقوق پایین‌تر و بدون بیمه در داروخانه‌ها مشغول به کار شوند.

عضو انجمن صنفی کارگران داروخانه‌های استان قم در پایان با اشاره به تاثیرات تحریم‌ها بر توزیع داروهای خارجی در کشور اظهار داشت: تحریم‌ها موجب محدود شدن توزیع واکسن آنفلونزا در کشور شده است. همچنین نسخه‌های خارجی قرص‌های دیابت و اعصاب و روان نیز در داروخانه‌ها توزیع نمی‌شوند. البته این قرص‌ها جایگزین ایرانی دارند اما برای دارویی همانند واکسن آنفلونزا جایگزینی وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز