خبرگزاری کار ایران

معاون شركت بورس در گفتگو با خبرنگار ایلنا:

سهام شركت صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز عرضه می شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۹۱

سازمان خصوصی سازی روز 28 اسفندماه سال 91، 5 درصد از سهام صنایع پتروشیمی خلیج فارس را در بورس اوراق بهادار عرضه کرد. در آن روز برای بیش از 1.3 میلیارد سهم از سهام هلدینگ خلیج فارس تقاضا وارد سیستم معاملات شد، اما سازمان خصوصی سازی حاضر به فروش در قیمت های پیشنهادی نبود.

معاون شركت بورس گفت: سهام شركت صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز عرضه می شود.

علی صحرایی، در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینكه عرضه سهام هلدینگ خلیج فارس با استقبال مواجه خواهد شد اظهار داشت: میزان عرضه و تقاضا قیمت نهایی را تعیین خواهد كرد.

  وی افزود: امروز سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۹۲ سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس به تعداد یک میلیارد و 239 میلیون و 430 هزار و 697 سهم و ارزش بیش از هزار میلیارد تومان عرضه می‌شود.

صحرایی افزود: صنایع پتروشیمی خلیج فارس، 474 امین شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار است که در بورس اوراق بهادار در بخش ساخت مواد شیمیایی و محصولات شیمیایی، گروه ساخت مواد شیمیایی اساسی، طبقه ساخت مواد شیمیایی اساسی به جز انواع کود و ترکیبات ازت، در نماد «فارس» عرضه می شود.

شایان ذكر است، هلدینگ خلیج فارس که 15 شرکت پتروشمی را در خود جای داده  می تواند به بزرگترین شرکت بورس تبدیل شود و تاثیر مهمی بر روی معاملات بگذارد هرچند که نام این هلدینگ هم در ماه های گذشته بازار را تحت تاثیر قرار داده است.

 یادآور می شود، سازمان خصوصی سازی روز 28 اسفندماه سال 91، 5 درصد از سهام صنایع پتروشیمی خلیج فارس را در بورس اوراق بهادار عرضه کرد. در آن روز برای بیش از 1.3 میلیارد سهم از سهام هلدینگ خلیج فارس تقاضا وارد سیستم معاملات شد، اما سازمان خصوصی سازی حاضر به فروش در قیمت های پیشنهادی نبود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز