خبرگزاری کار ایران

بازار سرمایه ایران در آستانه بزرگ‌ترین عرضه خصوصی­ سازی تاریخ بورس

کد خبر : ۵۷۲۵۹

این شرکت با در اختیار داشتن 15 شرکت تولیدی و خدماتی، در حدود 25 میلیون تن ظرفیت اسمی صنعت پتروشیمی کشور را داراست.

هلدینگ خلیج فارس بالغ بر 5 میلیارد دلار صادرات داشته است که معادل  49% از کل صادرات پتروشیمی کشور در دوره مورد نظر است.
به گزارش ایلنا، مقصود پورابولی مدیر­عامل شرکت کارگزاری تامین­ سرمایه ­نوین و مشاور پذیرش هلدینگ خلیج فارس با بیان مطلب فوق اظهار داشت: با ارایه صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی شده دوره­ 6 ماهه منتهی به 30/9/1391 شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس(سهامی عام)، و نیز سود وزیان پیش بینی شده سال مالی منتهی به 31 خرداد ماه 1392 این شرکت که مورد بررسی سازمان حسابرسی قرار گرفته است، سهام این شرکت آماده عرضه شده و در آخرین روز کاری سال 1391 (دوشنبه 28 اسفند ماه)، بازار­ سرمایه شاهد تحقق بزرگ‌ترین عرضه تاریخ کشور خواهد بود.

لازم به ذکر­ است این شرکت با در اختیار داشتن 15 شرکت تولیدی و خدماتی، در حدود 25 میلیون تن ظرفیت اسمی صنعت پتروشیمی کشور را داراست.

مجموع صادرات سال 1390 شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس حدود 6.5 میلیارد دلار بوده و در دوره ده ماهه منتهی به 30 دی‌ماه 1391 نیز این هلدینگ بالغ بر 5 میلیارد دلار صادرات داشته است که معادل  49% از کل صادرات پتروشیمی کشور در دوره مورد نظر می‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز