خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی تهران تاکید کرد:

وزیر صنعت فقرزدایی و عدالت اجتماعی را در برنامه‌هایش قرار دهد

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۸۳

«اتاق بازرگانی و اعضای آن در خدمت وزیر جدید هستند./ مسائل جاری و تاسیسی همواره با محدودیت‌های زیادی روبرو بوده‌اند و از همه مهمتر مسئله هدفمندی‌ یارانه‌ها که یک آرزو بود در زمان غضنفری اجرایی شد.»

رییس اتاق بازرگانی تهران در مراسم معارفه نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در دوران وزارت غضنفری محدودیت‌هایی در حوزه ارزی و هدفمند سازی یارانه ها رخ داد که خوشبختانه مرتفع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یحیی آل اسحاق در مراسم تودیع و معارفه وزرای صنعت اظهار داشت: مسائل جاری و تاسیسی همواره با محدودیت‌های زیادی روبرو بوده اند و از همه مهمتر مسئله هدفمندی‌ یارانه‌ها که یک آرزو بود در زمان غضنفری اجرایی شد. 

آل اسحاق با اشاره به اجرای موفق فاز اول هدفمندی و ادغام وزات خانه‌های صنعت و تجارت در دولت قبلی گفت: امیدواریم این دو کار انجام شده در دولت جدید نیز تداوم یابد.

وی افزود: اولویت اصلی دولت یازدهم کاهش تحریم ها و و وارد کردن شوک به اقتصاد کشور است.

وی گفت: برنامه‌های نعمت‌زاده در بخش بازرگانی متناسب با اقتضائات زمان خواهد بود.

رییس اتاق بازرگانی تهران ثبات اقتصادی، رقابتی شدن اقتصاد و حل مسائل بین المللی را راه حل مشکلات عنوان کرد و افزود: وزیر جدید باید فقرزدایی و عدالت اجتماعی را در برنامه‌های خود قرار دهد.

رییس اتاق بازرگانی تهران در خاتمه گفت: اتاق بازرگانی و اعضای آن در خدمت وزیر جدید هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز