خبرگزاری کار ایران

سخنگوی كمیسیون بهداشت و درمان در گفتگو با ایلنا:

بودجه بخش سلامت بعد از انتخابات نهایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۰۴

بهداشت و درمان، افزایش خدمات رفاهی، کاهش معضلات اقتصادی، معیشت مردم از مواردی است که باید برای بهبود آن‌ها تمهیداتی در نظر گرفته شود.

سلیمان عباسی توجه کردن به حوزه سلامت و بهداشت را از وظایف مهم و حیاتی و نیز سه اولویت اولی که دولت منتخب باید به آن توجه کند اعلام کرد.

سلیمان عباسی، سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: دغدغه اصلی دولت منتخب شده باید حل مسایل اقتصادی و بهبود معیشت مردمی باشد که با امیدی وصف ناشدنی برای حل این مسایل رای خود را به صندوق انداختند.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص بودجه اختصاص یافته به بخش بهداشت و درمان افزود: بودجه این بخش درحال‌حاضر به صورت کلان مطرح شده است، بودجه توسط گروه تلفیق بررسی شده و بعد از تصویب در صحن علنی مجلس به شورای نگهبان ارسال شد.

عباسی تصریح کرد: بودجه بخش سلامت در شورای نگهبان هم تایید شد که قرار است تصمیم نهایی مجلس شورای اسلامی بعد از انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اعلام شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان در خصوص حوزه‌هایی که باید مورد توجه دولت منتخب قرار گیرد، گفت: بهداشت و درمان، افزایش خدمات رفاهی، کاهش معضلات اقتصادی، معیشت مردم از مواردی است که باید برای بهبود آن‌ها تمهیداتی در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به قرار گرفتن حوزه سلامت در سه اولویت دولت آتی اظهار داشت: رییس دولت باید نگاه بهداشتی و پیشگیری در بحث حوزه سلامت داشته باشد تا نگاه درمانی و نیز قرار گرفتن تعرفه گذاری، برای کنترل هزینه‌های دریافتی باید سریعا در دستور کار هیئت دولت قرار گیرد.

عباسی تصریح کرد: نیازهای منطقه‌ای باید تشخیص داده شود و نیز به مردم در حوزه سلامت آموزش داده شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان با تشکر از مردم همیشه پشتیبان افزود: جواب این اطمینان را باید با بهبود شرایط اقتصادی داد و باید این را وظیفه خود بدانیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز