خبرگزاری کار ایران

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران و تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

تنها 23 درصد از برنامه‌های دولت نهم و دهم محقق شده است

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۰۳

دولت با اختصاص یارانه نقدی و یا حواله‌های تامین کالا می‌تواند فشار افزایش قیمت را بر روی اقشار مردم کنترل کند.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران و تهران گفت: بر اساس گزارش‌ها تنها 23 درصد از برنامه‌های اقتصادی دولت نهم و دهم محقق شده است.

محسن بهرامی ارض اقدس، عضو هیات نمایندگان اتاق ایران و تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه تنها 23 درصد از برنامه‌های اقتصادی دولت نهم و دهم محقق شده است، اظهار داشت: دولت آینده باید وضعیت شفاف‌تری از اقتصاد و شاخصه‌ مهمّی چون رشد اقتصادی، نرخ بیکاری تورم-نقدینگی، سرمایه گذاری خارجی، پس انداز ملی و سهم نفت در اداره کشور، اندازه دولت، سهم بخش خصوصی در اقتصاد و... ارائه دهد.

عضو اتاق بازرگانی همچنین در خصوص ادامه پرداخت یارانه نقدی در دولت یازدهم خاطر نشان کرد: با افزایش قیمت کالاها، دولت با اختصاص یارانه نقدی و یا حواله‌های تامین کالا می‌تواند فشار افزایش قیمت را بر روی اقشار مردم کنترل کند.

ارض اقدس در مورد ارز تک نرخی گفت:  تعیین ارز تک نرخی موضوع چند وجهی است که با اجرای آن باید مصالح اقتصاد ملی،صادرات،واردات،تنظیم بازار،قدرت خرید مردم، تامین ریال برای هزینه‌های بودجه‌ای و...در آن دیده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز