خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتحادیه چایکاران شمال کشور:

شرکت صدرا از پرداخت معوقات ۲۸ میلیارد تومانی چایکاران انصراف داد

asdasd
کد خبر : ۴۴۰۹۵

قرار بر این بود شرکت صدرا تمام حواله‌های چای خشك را بخرد، به حساب کشاورزان پول واریز کند و حتی برای آباد کردن باغات چای، پول مساعده به آن‌ها بدهد که به طور کل منصرف شد/ مدیر عامل شرکت صدرا، عدم همکاری مسئولان استانی را دلیل انصراف خود اعلام کرده است.

نایب رئیس اتحادیه چایکاران شمال کشور با اعلام خبر انصراف شرکت صدرا از تفاهم نامه‌ای که  با سازمان چای منعقد کرده بود، ‌ نسبت به پرداخت معوقات ۲۸/۵ میلیارد تومانی چایکاران تا ۲۲ بهمن ماه (که پیش‌تر مسئولان دولتی وعده داده بودند) ابراز ناامیدی کرد.

پرویز شعبانی در این باره به ایلنا گفت: کشاورزان به وعدهٔ مسئولان مبنی بر پرداخت معوقات خود تا ۲۲ بهمن ماه امید بسته بودند.

«هنوز یک ریال از معوقات کارگران پرداخت نشده است. قرار بر این بود شرکت صدرا  تمام حواله‌های چای خشك  را بخرد، به حساب کشاورزان پول واریز کند و حتی برای آباد کردن باغات چای، پول مساعده به آن‌ها بدهد که به طور کل منصرف شدند.»

وی تصریح کرد: مدیر عامل شرکت صدرا، عدم همکاری مسئولان استانی را دلیل انصراف خود اعلام کرده است.

شعبانی در پایان افزود: مسئولان دولتی آن همه در رسانه‌ها، جراید و صدا و سیما مانور دادند که شرکت خصوصی آمده و تمام بخش های تولید، فرآوری، خرید و مساعده و... چای كشور را بر عهده گرفته است اما شرکت صدرا هنوز نیامده از تفاهم نامهٔ خود با سازمان چای عقب نشینی کرد و رفت.

گفتنی است طبق تفاهم نامهٔ مذکور، سازمان چای موظف بود در قبال پرداخت معوقات چایکاران از سوی شرکت صدرا، حدود ۵۰ هزار تن حواله چای خشک به این شرکت تحویل ‌دهد. مسئولان دولتی پیش‌تر وعده داده‌ بودند که طلب ۲۸/۵میلیارد تومانی چایکاران را تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری (سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی) پرداخت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز