خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان حمایت:

بسیاری از ساختارهای اقتصاد کشور معیوب است

asdasd

باید نحوه گردش نقدینگی، سپرده های دیداری، بازار سرمایه، دلالی و فعالیت های غیر مولد معین شود.

رییس سازمان حمایت گفت: باید پذیرفت بسیاری از ساختارهای اقتصاد کشور معیوب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدجواد تقوی در شانزدهمین نشست هم اندیشی وزارت صنعت و در اولین نشست مدیریت نقدینگی بنگاه ها و راهکارهای هدایت سرمایه به بخش های مولد که صبح امروز درمحل وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور برخی از مسئولین وزارتخانه  فعالان بخش خصوصی برگزار شد، اظهار داشت:باید پذیرفت بسیاری از ساختارهای اقتصاد کشور معیوب است و قادر به کاهش هزینه تمام شده تولید نیست.

وی با بیان اینكه باید معین شود نقدینگی سرگردان نزد چه افرادی است و چگونه گردش می کند افزود: باید نحوه گردش نقدینگی، سپرده های دیداری، بازار سرمایه، دلالی و فعالیت های غیر مولد معین شود.

رییس سازمان حمایت خاطر نشان كرد: بسیاری از تولیدات کشور در سال های گذشته برای استفاده از مزیت های انرژی و نیروی انسانی شکل گرفته اند و یکی از کارهایی که باید در میان مدت و بلندمدت انجام شود آن است که سرعت گردش پول در اقتصاد رشد پیدا كند.

وی افزود: طرح تحول اقتصادی اصلاح بسیاری از ساختارهای اقتصادی کشور را مد نظر داشت اما تنها حلقه اول این طرح اجرایی شد و سایر بخش های آن مغفول ماند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز