خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت آب و آبفای وزارت نیرو خبر داد:

شبكه آب تهران در وضعیت تعادل/ مردم همچنان كمك كنند

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۲۸

«قطعی آب ناشی از برنامه وزارت نیرو نیست و ما هنوز شرایط ویژه و نوبت بندی اعلام نكرده‌ایم./ به دلیل اینكه در یك ساعت معین، یك باره برداشت های آب بیشتر می شود، فشار در برخی مناطق كاهش می یابد و این كاهش همراه با قطعی آب ساختمان هایی است كه در طبقه های بالاتر و یا در حواشی شهر قرار دارند.»

سرپرست معاونت آب و آبفای وزارت نیرو از بهبود شرایط افت فشار آب در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا دائمی درخصوص آخرین وضعیت تامین آب در کشور گفت: در زمان كنونی شرایط به ویژه در شهر تهران بهتر شده و با همکاری مردم، اكنون شبكه تعادل خود را پیدا كرده است.
وی در خصوص اینکه گلایه مردم این است كه هیچگونه اطلاع رسانی پیش از قطع آبی نمی شود، اظهار داشت: قطعی آب ناشی از برنامه وزارت نیرو نیست و ما هنوز شرایط ویژه و نوبت بندی اعلام نكردیم.
وی افزود: به دلیل اینكه در یك ساعت معین، یك باره برداشت های آب بیشتر می شود، فشار در برخی مناطق كاهش می یابد و این كاهش همراه با قطعی آب ساختمان هایی است كه در طبقه های بالاتر و یا در حواشی شهر قرار دارند.
دائمی تصریح كرد: خوشبختانه امروز شرایط در تهران متعادل است و تاكنون مشكل خاصی نبوده است.
وی ادامه داد: منابع آب به ویژه در شهر تهران مناسب است اما در برخی از شهرها مثلا در استان یزد و اصفهان این طور نیست و كمبود آب وجود دارد و اعلام شده است كه حتما باید 10 درصد صرفه جویی در تمام طول سال صورت بپذیرد.
وی با بیان توصیه های صرفه جویی در مصرف آب برای شهروندان، گفت: در چند روزی كه با شدت گرما مواجه هستیم، باید مردم كمك كنند تا با كمبود آب مواجه نشویم.
وی افزود: پنج درصد از جمعیت شهر تهران در شرایطی كه فشار پایین می آید، دسترسی به آب پیدا نمی كنند و برای اینكه این اتفاق نیفتد، باید 10 درصد صرفه جویی صورت گیرد.
وی ادامه داد: مردم باید از مصارفی چون شست و شوی حیاط، راه پله ها و... خودداری كنند تا بتوانیم به كل شهر خدمت رسانی كنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز