خبرگزاری کار ایران

زنگ خطر برای تامین آب تهران به صدا در آمد

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۱۸

مصرف آب در تهران طی روزهای اخیر تا سه میلیون و 200 هزار متر مکعب افزایش یافته است که در صورت ادامه روند افزایش دما در روزهای آتی، نگرانی‌هایی در خصوص تامین آب در تهران به وجود خواهد آمد.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اطلاعیه‌ای نسبت به تداوم افزایش مصرف آب در تهران ابراز نگرانی‌ کرد؛ در صورت ادامه روند افزایش دما در روزهای آتی، نگرانی‌هایی در خصوص تأمین آب در تهران به وجود خواهد آمد.

به گزارش ایلنا، گزارش‌های سازمان هواشناسی از تداوم افزایش دمای هوا در تهران تا 40 درجه سانتی‌گراد حکایت دارد که این مسئله افزایش مصرف آب را در پی خواهد داشت؛ این در حالی است که ظرفیت منابع سدها، شبکه توزیع و حجم مخازن آب تهران، توان این افزایش ناگهانی را ندارد.

این اطلاعیه می‌افزاید: مصرف آب در تهران طی روزهای اخیر تا سه میلیون و 200 هزار متر مکعب افزایش یافته است که در صورت ادامه روند افزایش دما در روزهای آتی، نگرانی‌هایی در خصوص تامین آب در تهران به وجود خواهد آمد.

در پایان این اطلاعیه، شرکت آب و فاضلاب استان تهران ضمن اعلام اینکه تمامی امکانات خود را برای مدیریت این وضعیت به کار خواهد بست، از یکایک شهروندان تهرانی خواسته است تا با مسئولیت‌پذیری و رعایت الگوی مصرف آب، خدمت‌گذاران خود را در طول روزهای گرم پیش رو در مقابله با کمبود آب یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز