خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد:

ابطال کارت‌های سوخت اجاره‌ای حمل و نقل را زمین‌گیر می‌كند

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۸۹

ر مسیرهای طولانی همچون کرمان- تهران و یا تهران- مشهد که ۱۰۵۰ لیتر گازوییل مصرف می‌شود رانندگان با داشتن ۹۰۰۰ لیتر سهمیه گازوییل‏ مطمئنا مجبور هستند از کارت همکاران خود استفاده کنند تا بتوانند ۱۵۰ لیتر کمبود سوخت را جبران کنند.

غلامرضا خادمی‌زاده گفت: تصمیمات غیرکار‌شناسی ستاد مدیریت سوخت در ۴ سال اخیر بخش حمل و نقل کشور را با مشکلات بسیاری روبرو کرده است.

غلامرضا خادمی‌زاده رییس انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل بخش جاده‌ای و مسافر استان و کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با طرح جدید ابطال کارت‌های سوخت اجاره‌ای نفتگاز (گازوییل) بیان داشت: اجرای این طرح خواسته یا نخواسته باعث توقف حمل و نقل خواهد شد به عبارتی در صورت عدم تخصیص سوخت کافی بر اساس مسیرهای واقعی حمل و نقل کشور دچار چالش اساسی خواهد شد.

وی تاکید کرد: در مسیرهای طولانی همچون کرمان- تهران و یا تهران- مشهد که ۱۰۵۰ لیتر گازوییل مصرف می‌شود رانندگان با داشتن ۹۰۰۰ لیتر سهمیه گازوییل‏ مطمئنا مجبور هستند از کارت همکاران خود استفاده کنند تا بتوانند ۱۵۰ لیتر کمبود سوخت را جبران کنند و مواردی این چنینی کلیات این طرح را زیر سوال می‌برد.

رییس انجمن صنفی رانندگان حمل و نقل بخش جاده‌ای و مسافر استان و کشور در ادامه با اشاره به مشکلات این صنف خاطر نشان کرد: در حال حاضر بهترین راهکار برای رفع مشکلات موجود صنعت حمل و نقل حذف ستاد مدیریت سوخت وبازگردان وظایف وزارت کشور، نفت و راه و ترابری به‌‌ همان وزارتخانه‌های پیشین است، چرا که مسوولان فعلی این ستاد با وجود پیگیری‌های مداوم توجهی به مشکلات بخش حمل و نقل جاده‌ای نمی‌کنند.

وی در پایان با اشاره به کمبود سوخت در مناطق جنوبی کشور به خصوص در شهرهای بندرعباس و کرمان‏، گفت: بسیاری از این مشکلات به این دلیل است که روسای شرکت نفت به جز مصوبات قانونی‏، مصوبات منطقه‌ای خود را نیز دارند، همچنین در برخی مناطق جایگاه‌داران از دادن سهمیه رانندگان با وجود داشتن کارت سوخت امتناع می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز