خبرگزاری کار ایران

سخنگوی كمیسیون تلفیق در گفت و گو با ایلنا:

حجم معافیت مالیاتی از سرجمع درآمد مالیاتی كسر شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۳۰

در حال حاضر محدوده معافیت مالیاتی به 833 هزار تومان رسیده است و این حداقل کاری بود که شامل حال تعدادی از کارمندان دولت می شد و من بعید می دانم که حجم این معافیت به حدی باشد که برای دولت مشکل ایجاد کند.

سخنگوی كمیسیون تلفیق مجلس، با تأكید بر این كه حجم معافیت مالیاتی كاركنان مصوبه مجلس در بودجه 92، برای دولت مشكل ایجاد نمی كند، گفت: این میزان معافیت رقم چندان زیادی نیست.

جعفر قادری در گفت و گو با ایلنا، در خصوص واكنش سازمان امور مالیاتی نسبت به مصوبه معافیت مالیاتی كاركنان اظهار داشت:‌لایحه ای که دولت به مجلس ارائه کرده بود، سطح معافیت مالیاتی را مشخص می کرد و خود دولت قصد افزایش حقوق کارکنان را داشت.

وی با تاکید بر اینکه مبنای این افزایش سطح تورم بوده است، گفت: معمولا وقتی که پیشنهادهای دارای پشتوانه کارشناسی پذیرفته نمی شود، پیشنهاداتی به صحن مجلس وارد می شود که شاید کارشناسی نشده باشد.

نماینده مردم شیراز در پاسخ به این سوال که اگر سازمان یا نهادی به این معافیت مالیاتی تن ندهد تکلیف چیست؟ اظهار کرد: معافیت مالیاتی شامل همه افراد می شود و به نوع رابطه کاری افراد که رسمی یا قراردادی و یا پروژه ای باشند مربوط نیست.

این عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با اشاره به اینکه آنچه در لایحه آمده شامل کارکنان دولت است، گفت: این حمایت از کارمندانی است که حقوقشان پایین است و این معافیت شامل حال این قشر زحمت کش شده است.

وی افزود: در حال حاضر محدوده معافیت مالیاتی به 833 هزار تومان رسیده است و این حداقل کاری بود که شامل حال تعدادی از کارمندان دولت می شد و من بعید می دانم که حجم این معافیت به حدی باشد که برای دولت مشکل ایجاد کند.

قادری اقتصادی تصریح کرد: این معافیت از سرجمع درآمدهای مالیاتی کسر خواهد شد ولی چندان رقم زیادی نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز