خبرگزاری کار ایران

در پی تصویب معافیت كارمندان دولت از سوی مجلس؛

پناهی: درآمدهای مالیاتی كاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۷۳۱۳۷

معاون رئیس سازمان امور مالیاتی كشور، از كاهش درآمدهای مالیاتی در پی تصویب معافیت مالیاتی كاركنان در بودجه 92 خبر داد و گفت: حداقل 10 درصد این اقدام باید تعدیل شود.

معاون رئیس سازمان امور مالیاتی كشور، از كاهش درآمد های مالیاتی در پی تصویب معافیت مالیاتی كاركنان در بودجه 92 خبر داد و گفت: حداقل 10 درصد این اقدام باید تعدیل شود.

محمد قاسم پناهی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینكه زمانی که بودجه بسته می شود باید معافیت مالیاتی تعدیل می‌شد، اظهار داشت: این معافیت شامل بخش خصوصی هم بوده و مشاغل را نیز شامل می شود. در نتیجه اطمینان می دهم که این معافیت از درآمدهای مالیاتی کشور خواهد کاست و حداقل ده درصد این اقدام باید تعدیل شود.

قائم مقام سازمان امور مالیاتی افزود: ما هر ساله معافیت مالیاتی را بر اساس حداقل حقوق کارکنان تعیین کرده و اعلام می‌کردیم و در این راستا، آنچه که به موجب مصوبات مجلس ابلاغ شود، سازمان امور مالیاتی مسئول اجرای آن خواهد بود.

به گفته وی، در زمان پیش بینی امور مالیاتی، در کنار معافیت‌های مالیاتی به موضوع درآمدهای مالیاتی نیز باید توجه شود.

پناهی به مصوبه مجلس در خصوص معافیت كارمندان دولت اشاره و بیان داشت: اگر کسی به صورت محدود و مقطعی اقدامی را انجام می‌دهد و مبلغی بابت آن بگیرد، شامل این معافیت مالیاتی نخواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز