خبرگزاری کار ایران

عضو كمیسیون اقتصادی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

احتمال مخالفت نمایندگان مجلس با افزایش حقوق

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۷۵

بودجه۹۲ بودجه‌ای غیرمنطقی و غیر واقع بینانه است که با شرایط روز اقتصادی جامعه تنظیم نشده است. لذا این بودجه نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای کشور در برابر اقتصاد بحران زده باشد.

یك عضو كمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه لایحه بودجه ۹۲، بودجه‌ای غیر متوازن است، از احتمال مخالفت نمایندگان مجلس با افزایش حقوق برای جلوگیری از تورم بیشتر خبر داد.
محمد حسن‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه بودجه سال ۹۲ بودجه‌ای غیر منطقی و برپایه هزینه کردن درآمدهای ملی تبیین شده است از مخالفت کمیسیون‌های مختلف مجلس برای عدم افزایش حقوق خبرداد و گفت: افزایش حقوق باعث رشد تورم و خالی شدن سبد خانوار‌ها خواهد شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به لایحه بودجه ۹۲ به تشریح آن پرداخت و گفت: بودجه۹۲ بودجه‌ای غیرمنطقی و غیر واقع بینانه است که با شرایط روز اقتصادی جامعه تنظیم نشده است. لذا این بودجه نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای کشور در برابر اقتصاد بحران زده باشد.
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس تصریح کرد: لایحه بودجه ۹۲ متوازن نیست و تنها برای هزینه کردن درآمدهای ملی تنظیم شده است.
به گفته وی در این لایحه بسیاری از ابهام‌های اقتصادی وجود دارد از جمله افزایش دو برابری یارانه‌ها، کاهش بودجه عمرانی، افزایش هزینه‌های جاری، بزرگ شدن دولت.
حسن‌نژاد با بیان اینکه دولت نرخ بهره واقعی را توسط تورم مورد نظر محاسبه کند نه بر اساس تورم گذشته گفت: این امر باعث افزایش تورم و در نتیجه رشد لجام گسیخته بیماری هلندی در کشور می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز