خبرگزاری کار ایران

کاتب در گفت‌و‌گو با ایلنا:

برای اجرای فاز دوم هدفمندی باید ثبات اقتصادی ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۶۱

اگر فاز دوم هدفمندی یارانه در زمانی که کشور در تحریم اقتصادی به سر می‌برد اجرا شود مردم در تامین معیشت زندگی با مشکلات مواجه خواهند شد بر این اساس باید گام دوم هدفمندی با شیب کند انجام پذیرد.

ایلنا: سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: نگاه مجلس در راستای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها این است تا ثبات اقتصادی در جامعه حاکم نشود گام دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرا نشود.

غلامرضا کاتب در گفت‌و‌گو با ایلنا، در خصوص طرح دولت برای افزایش یارانه‌ها در بودجه سال ۹۲ کل کشور گفت: احمدی‌نژاد پیشنهاد خود را در این زمینه مطرح کرده است و نمایندگان با افزایش پرداخت یارانه‌ها موافق هستند، اما در شیوه‌های پرداخت یارانه‌ها با شیوه‌های دولت مخالف هستیم.

وی در ادامه افزود: نمایندگان موافق پرداخت افزایش یارانه‌ها در حوزه‌های بهداشت و درمان، بیمه‌ای و به صورت غیرنقدی می‌باشند و مجلس در خصوص شیوه افزایش پرداخت یارانه بررسی‌های لازم را انجام خواهد داد.

سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات گفت: نگاه مجلس در راستای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها این است تا ثبات اقتصادی در جامعه حاکم نشود گام دوم هدفمندی پارانه‌ها اجرا نشود.

کاتب در ادامه بیان داشت: اگر فاز دوم هدفمندی یارانه در زمانی که کشور در تحریم اقتصادی به سر می‌برد اجرا شود مردم در تامین معیشت زندگی با مشکلات مواجه خواهند شد بر این اساس باید گام دوم هدفمندی با شیب کند انجام پذیرد.

نماینده سمنان در خانه ملت اظهار داشت: پیشنهاد  دولت در خصوص یارانه‌ها از سوی نمایندگان و کار‌شناسان  همزمان با بررسی بودجه سال ۹۲ کل کشور آنالیز خواهد شد و بر اساس آنالیز‌ها بودجه بصورت قانون درخواهد آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تا خرداد سال ۹۲ کل کشور اجرایی نخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز