خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بانک کشاورزی در گفت‌و‌گو با ایلناخبرداد:

الگوی پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی تغییر می‌كند

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۳۲

با ترکیب بخشی از منابع بانک کشاورزی و اعتبارداده شده از سوی صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی برای اجرای طرح‌های بخش خصوصی با عاملیت بانک کشاورزی، تا به حال ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به ۶۱ طرح پرداخت شده است.

مدیر عامل بانک کشاورزی، ضمن اعلام پرداخت ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از طریق صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی در سال جاری، از تغییر الگوی نحوه پرداخت تسهیلات خرد در بخش کشاورزی خبر داد.
محمد طالبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، گفت: با ترکیب بخشی از منابع بانک کشاورزی و اعتبارداده شده از سوی صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی برای اجرای طرح‌های بخش خصوصی با عاملیت بانک کشاورزی، تا به حال ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به ۶۱ طرح پرداخت شده است.
طالبی به نرخ سود تسهیلات ارائه شده اشاره کرد و افزود: تسهیلات پرداخت شده با سود ۷ درصد بوده است و طرح‌هایی که از منابع مالی گفته شده، تسهیلات دریافت کرده‌اند، پروژ‌ه های کشاورزی خصوصی در سطح ملی بوده‌اند.
به گفته وی، بانک کشاورزی منابع دریافت کرده از محل صندوق توسعه ملی را به صورت عادلانه در همه استان‌های کشور توزیع کرده است.
مدیر عامل بانک کشاورزی از تغییر الگوی نحوه پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: از این پس تسهیلات در قالب مصرفی، خرید کالا، اشتغال زایی و تسهیلات خرد کشاورزی پرداخت می‌شود.
وی اولویت پرداخت تسهیلات را به افراد تحصل کرده و فعال در حوزه کشاورزی اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز