خبرگزاری کار ایران

تازه ترین اخبار از بازار ارز؛

دلار بی قیمت شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۰۰۹

خود داری هر گونه معامله از سوی صرافان در پی افزایش قیمت دلار و سایر ارز ها در بازار تهران، قیمت ارز را در بازار این شهر بی‌قیمت كرد/ درج قیمت‌های ساختگی در تابلوهای صرافان تهران.

خود داری هر گونه معامله از سوی صرافان در پی افزایش قیمت دلار و سایر ارز ها در بازار تهران، قیمت ارز را در بازار این شهر بی‌قیمت كرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طوفان افزایش قیمت ارز در روزهای گذشته موجب شد تا صرافان هیچ گونه خرید و فروشی نداشته و تنها در تابلوهای خود قیمت را به صورت صوری درج کنند.

در حالی که از چند روز گذشته نرخ انواع ارز به یکباره با افزایش قیمت مواجه شده است امروز نیز روند صعودی خود را حفظ کرده و در این میان صرافان برای جلوگیری از هر گونه دخالت دولت و همچنین افزایش امنیت فضای بازار ارز تنها به صورت سوری مبادرت به ارائه قیمت های متعادل در تابلوهای خود به صورت صوری کرده اند.

براساس این گزارش در حال حاضر به دلیل هجمه وسیع تقاضادر بازار ارز تهران بسیاری از صرافی های این شهر از خرید وفروش هر گونه ارز ممانعت کرده و دلیل آن را عدم تعیین قیمت واقعی ارز و همچنین ابهام در آینده بازار آن ذکر کرده اند.

این در حالی است که مقامات بانک مرکزی و وزارت اقتصاد تا كنون در این زمینه واکنش نشان نداده اند.

گزارش از علی پیرولی

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز